نوشته شده توسط : ایراندخت

 

 قطره    خوراکی – موضعی و استنشاقی منتورا

نام محصول:

قطره خوراکی – موضعی و استنشاقی منتورا    

کاربرد: درمان میگرن – ناراحتی های گوارشی – دردهای عضلانی عصبی – گرفتگی بینی و ....

قيمت: 95,000 ريال

روش خرید:

نقدی و پستی و ...

قطره منتورا با ماده موثره منتول در درمان میگرن – ناراحتی های گوارشی – دردهای عضلانی عصبی – گرفتگی بینی و مشکلات تنفسی استفاده می شود. قلم بینی منتورا برای سهولت استفاده در موارد ناراحتی های تنفسی – میگرن و گرفتگی بینی درون جعبه قرار داده شده است. حاوی اسانس نعنای فلفلی هر میلی لیتر محتوی 337 میلی گرم منتول موثر در درمان : اختلالات گوارشی میگرن گرفتگی بینی ناراحتی های ریوی دردهای عضلانی و عصبی دارای برشور فارسی و راهنمای کامل


برخی از امکانات و قابلیتها:

  • درمان میگرن و ناراحتی های گوارشی و دردهای عضلانی عصبی
  • درمان گرفتگی بینی و مشکلات تنفسی
  • حاوی اسانس نعنای فلفلی
  • هر میلی لیتر محتوی 337 میلی گرم منتول
  • دارای برشور فارسی و راهنمای کامل

 

محصولات    زناشويي



:: موضوعات مرتبط: طب سنتی , ,
:: برچسب‌ها: خریذ قطره خوراکی درمان میگرن – ناراحتی های گوارشی – دردهای عضلانی عصبی – گرفتگی بینی ,
:: بازدید از این مطلب : 798
|
امتیاز مطلب : 33
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
تاریخ انتشار : جمعه 24 تير 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ایراندخت

        شال گردن حسين...

+

همراه با كتاب رمز و راز شيك پوشيدن

شال گردني فوق العاده براي عزاداران واقعي

تقديم به عاشقان سيدالشهدا

كل يوم عاشورا....كل ارض كربلا

به سينه هركه تمناي كربلادارد!!

هميشه در دل خودروضه اي به پادارد!!

كسي كه عشق تودارددگرچه كم دارد!!

بدون عشق تو عالم كجابهادارد!!

قيمت : 11400تومان
قيمت : 9500
تومان

خريد پستي           خريد پستي

هديه اي مناسب براي عاشقان حسين.....

به روز سوم ماه شعبان سال چهارم هجرت دومين فرزند برومند حضرت على و فاطمه، كه درود خدا بر ايشان باد، در خانه‏ ى وحى و ولايت، چشم به جهان گشود.چون خبر ولادتش به پيامبر گرامى اسلام (ص) رسيد، به خانه‏ ى حضرت على و فاطمه (ع) آمد و اسماء را فرمود تا كودكش را بياورد.اسماء او را در پارچه‏ اى سپيد پيچيد و خدمت رسول اكرم (ص) برد،آن گرامى به گوش راست او اذان و به گوش چپ او اقامه گفت .

به روزهاى اول يا هفتمين روز ولادت با سعادتش، امين وحى الهى، جبرئيل، فرود آمد و گفت:سلام خداوند بر تو باد اى رسول خدا، اين نوزاد را به نام ‏پسر كوچك هارون‏ «شبير» كه به عربى‏«حسين‏» خوانده مى‏شود، نام بگذار. چون على (ع) براى تو بسان هارون براى موسى بن عمران است جز آنكه تو خاتم پيغمبران هستى.

و به اين ترتيب نام پر عظمت ‏«حسين‏» از جانب پروردگار، براى دومين فرزند فاطمه انتخاب شد.

طراحي متفاوت و خيره كننده

قيمت : 11400تومان
قيمت : 9500
تومان

خريد پستي           خريد پستي

ويژه ي ماه محرم و ايام عزاداري

به روز هفتم ولادتش، فاطمه‏ زهرا كه سلام خداوند بر او باد، گوسفندى را براى فرزندش به عنوان عقيقه كشت، و سر آن حضرت را تراشيد و هم وزن موى سر او نقره صدقه داد.



:: موضوعات مرتبط: ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: ويژه ي ماه محرم و ايام عزاداري ,
:: بازدید از این مطلب : 501
|
امتیاز مطلب : 36
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : جمعه 24 تير 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ایراندخت

رنگ موی زنانه و مردانه Magic Mix

رنگ موی زنانه و مردانه Magic Mix

1613

قيمت: 380,000 ریال

روش پرداخت وجه: پرداخت درب منزل و یا واریز به حساب فروشنده

 

- اگر برای بار دوم از کرم باز شده استفاده کنید متوجه می شوید که رنگ کرم تیره تر شده است .این تغییر رنگ طبیعی می باشد . -می توانید موی خود را 1تا 2 هفته بعد از فرکردن یا صاف کردن رنگ نمایید . -اگر مخلوط رنگ بر روی گوش یا پشت گردن شما لکه برجای گذاشت با یک دستمال خیس به سرعت آن را پاک کنید . - برای داشتن موی شاداب و براق هر 4-9 هفته این رنگ مو را تکرار کنید تا جایی که از موهای سفید خبری نباشد . تست حساسیت : - قسمتی را به عنوان محل تست مثل داخل بازو ویا آرنج انتخاب نمایید و آن محل را با آب شسته و خشک نمایید . -قسمتی از مخلوط رنگ را به محل تست بزنیدوبگذارید تا24 ساعت بماند . -در صورت احساس خارش ، سوزش ویا التهاب فورا محل را با آب بشویید و از این محصول استفاده ننمایید . پیش گیری و احتیاط : - از برخورد با چشمان جلوگیری نمایید . -این رنگ مو مختص موی سر شماست لذا از آن جهت رنگ کردن ابرو یا مژه استفاده ننمایید . -درجای خشک وخنک نگهداری نمایید و از قرار دادن در دسترس اطفال جلوگیری کنید.


برخی از امکانات و قابلیتها:

  • محصول کشور تایلند
  • هم مخصوص آقایان - هم مخصوص خانم ها
  • این رنگ مو مختص موی سر شماست لذا از آن جهت رنگ کردن ابرو یا مژه استفاده ننمایید
  • با قابلیت انتخاب درجه تیرگی
  • رنگ موی سریع السیر - رنگ کردن مو در 1دقیقه

 

آمادگی : -اگر دارای موی چرب هستید و یا از مواد حالت دهنده استفاده میکنید ، قبل از مصرف موی خود را یک بار با شامپو بشویید ،بدون اینکه از نرم کننده استفاده نمایید و با حوله خشک کنید . - اطراف شانه های خود را با یک حوله یا پوشش بپوشانید تا از رنگ پس دادن به لباس شما جلوگیری شود. -برای استفاده از رنگ حتما از دستکش استفده نمایید . - یک حوله یا دستمال نمدار کنار خود داشته باشید تا در مواقع لزوم قسمتهای که رنگ پس میدهد را فوری از روی پوست پاک نمایید. درجه تیرگی : نتیجه نمایش رنگ بر روی موی شما بستگی به نوع مو ، لطافت و نرمی مو و زمان بندی رنگ گیری دارد. این رنگ موی سریع موهای سفید ورنگ نشده شما را در عرض 1 دقیقه رنگ می نمایید . برای تیره تر ساختن رنگ موی خود می توانید مدت زمان را به 3-5 دقیقه افزایش دهید. ویا اگر می خواهید باز هم تیره تر شود بیشتر صبر کنید تا برنگ مورد دلخواه برسد .



:: موضوعات مرتبط: آرایشی و بهداشتی , ,
:: برچسب‌ها: داشتن موی شاداب و براق رنگ موی زنانه و مردانه Magic Mix ,
:: بازدید از این مطلب : 564
|
امتیاز مطلب : 38
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 تير 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ایراندخت

ست کامل حجم دهنده لب

 قيمت: 280,000 ريال            

 

روش پرداخت وجه: پرداخت درب منزل و يا واريز به حساب فروشنده

گر مایلید که دارای لبهای بزرگتر و زیباتر باشید و تمام راه ها را امتحان کرده اید و نتیجه ای نگرفته اید این ست معجزه آسا حجيم كننده لب مشکل شما را برای همیشه حل مینماید. این ست حجيم كننده لب (Superstar) حاوی یک سرم حجبم کننده فوری در کمتر از یک ساعت با اثر ماندگار ویک فلش یا فیکساتور میباشد . بدون اغراق باید گفت حجيم كننده لب (Superstar) قویترین، سریعترین و بهترین حجم دهنده لب دنیاست که در کوتاهترین زمان ممکن لبهای شما را بزرگتر و زیباتر مینماید. ثابت کننده رنگ وضد چروک لب (Superstar) يك محصول منحصر به فرد است كه به شما كمك ميكند لبهايی بسيار زيبا و حجيم داشته باشيد. اين محصول هيچ گونه نمونه و مشابهی ندارد و مزايای اين سرم فقط مخصوص خود اين محصول است و در هيچ نمونه ديگری يافت نميگردد.

تثبیت کننده رنگ وضد چروک لب (Superstar) به شما کمک مینماید که رنگ لب خود را تا هر زمانی که مایلید حفظ نماید به این معنی که با غذا خوردن شستن صورت بوسیدن و… از بین نمیرود ودر تمام مدت لبهای شما رنگ خود را حفظ کرده و درخشندگی و جلای بسیار عالی خواهد داشت. علاوه بر حجم دهندگی بسیار عالی چروکهای اطراف لب و دهان را از بین برده چون سرشار از ویتامین میباشد. نحوه خرید: پس از تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید

ست کامل حجم دهنده لب

برخي از امکانات و قابليتها:

  • کلاژن لب را افزایش می دهد
  • لب ها را حجیم میکند
  • خونریزی از لب ها را کاهش می دهد
  • رنگ لب ها را افزایش می ده
  • خطوط روی لب را نیز کاهش می دهد
  • تاثیر گذاری سریع یک ساعته
  • حاوی ویتامین A ساخت فرانسه
  •  

  • در صورت خرید نقدی ارسال رایگان


خرید پستی ست کامل حجم دهنده لب



:: موضوعات مرتبط: ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: خرید پستی ست کامل حجم دهنده لب ,
:: بازدید از این مطلب : 254
|
امتیاز مطلب : 31
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 تير 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ایراندخت

- تی شرت ویژه محرم - یا حسین

625 - تی شرت ویژه محرم - یا حسین

دسته پوشاک زیردسته تیشرت و بلوز

برای اولین بار در کشور، جدیدترین تی شرت ویژه محرم الحرام با همکاری بهترین و برجسته ترین طراحان و گرافیست های کشور. خصوصیاتی همچون تنوع طرح ها، قیمتی استثنایی، چاپ تمام رنگ و به کارگیری بهترین پارچه موجود در کشور این تی شرت ها را از موارد مشابه متمایز نموده است. قابل استفاده برای آقایان و خانم ها.

يکي از دلايلي که جوانان اين مرز و بوم، روي به تي شرت هاي وارداتي مي آورند، اين است که اولا طرح ايراني خوبي در بازار پيدا نمي کنند و ثانيا اين که به کيفيت اين مدل البسه اطمينان کافي ندارند. سعي کرده ايم طرح هايي آماده کنيم که هم در عرصه کيفيت و هم در نوآوري حرفي براي گفتن داشته باشد.


همراه با چاپ طرح اختصاصی شما ... (حتی 1 عدد تی شرت)











فروشنده: جوان امروز

قیمت: 23,000 تومان

درصد :20

روش خرید: برای خرید 625 - تی شرت ویژه محرم - یا حسین، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید 625 - تی شرت ویژه محرم - یا حسین


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان



:: موضوعات مرتبط: آرایشی و بهداشتی , ,
:: برچسب‌ها: - تی شرت ویژه محرم - یا حسین ,
:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 تير 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ایراندخت

كرم حجيم كننده لب good life

قيمت: 250,000 ريال
كرم حجيم كننده لب گودلايف گرفته شده از عصاره گياهان بوده و كاملا طبيعي و بدون عوارض مي باشد داراي ويتامينهاي مورد نياز لب جهت بزرگ نمودن و زيباتر كردن لبها همچنين از بين بردن چروك لب و اطراف آن مي باشد . دوره اثر گذاري اين كرم 30 روز مي باشد د راين دوره شما شاهد بزرگتر شدن و زيباتر شدن لبها خواهيد بود و طي يك دوره استفاده حدود41% به حجم لبهاي شما اضافه خواهد شد .
کرم حجیم کننده لب good life
خواص 5 گانه اين ژل :
1)لب ها پر حجم تر با خط مشخص .
 2)تحريك رنگدانه ها و لب هايي پر رنگ تر .
 3)مرطوبيت لب .
 4)غني از ويتامين هاي موثر .
 5)كاهش چين و چروك هاي لب .

ژل حجم دهنده لب گود لايف باعث افزايش حجم لب ها و برجستگي آنها مي‌شود. اين ژل كاملا طبيعي بوده و براي شما لب هايي درخشان با حجمي مناسب و برجسته به ارمغان مي آرود. اين ژل لب با ويتامين هاي براق كننده و نفوذ كننده به لب و همچنين فرمول هاي مرطوب كننده باعث شادابي و طراوت لب هاي شما مي شود.

ژل حجم دهنده لب گود لايف با تحريك 35 % رنگدانه هاي موجود در لب ها و افزايش 40 % حجم لب ها، چين و چروك ها را ازبين برده و با به وجود آوردن لب هايي با ساختاري بهتر و خط لبي مشخص باعث زيبايي چند برابر لب هاي شما مي شود. شما پس از 15 روز استفاده از اين ژل نتيجه مطلوب و دلخواه خود را مشاهده خواهيد كرد.

طرز مصرف :
روزانه دوبار در شب و روز ژل را بر روي لب ها بماليد. مي توانيد از روي رژ لب اين محصول را استفاده كنيد و براي بدست آوردن نتيجه اي بهتر 1 الي 2 دقيقه پس از ماليدن رژ و يا ساير محصولات لب اين ژل را استفاده كنيد.

محتويات:
عصاره بابونه، اتيل، عصاره ويتازل، آب زاج، ويتامين E ، رنگدانه، آب مقعطر و چاشني QS. هشدار: تاكنون هيچگونه عوارض جانبي از مصرف اين محصول گزارش نشده است

روشهاي خريد اين محصول:
1- خريد پستي ( دريافت وجه هنگام تحويل كالا): كه در اينصورت محصول ظرف 4 الي 6 روز كاري به دست شما رسيده و مبلغ آنرا هنگام تحويل كالا به مامور پست ميدهيد.در اين روش هزينه ارسال با مشتري ميباشد.

2- واريز وجه به حساب (خريد نقدي): كه در اينصورت هزينه ارسال رايگان بوده و محصول ظرف حداكثر 2 روز كاري به دستتان ميرسد.

شرايط خريد به تعداد زياد:
1- خريد 3 تا 6 عدد: واريز به حساب10% تخفيف با ارسال رايگان
2- خريد 7 تا 12 عدد: واريز به حساب 15% تخفيف با ارسال رايگان 3- خريد بالاي 12 عدد: واريز به حساب 20% تخفيف با ارسال رايگان

برخي از امكانات و قابليتها
پر حجم ترشدن لبها با خط مشخص
تحريك رنگدانه ها و لب هايي پر رنگ تر
مرطوبيت لب
غني از ويتامين هاي موثر
كاهش چين و چروك هاي لب


خريد كرم حجيم كننده لب good life




:: موضوعات مرتبط: آرایشی و بهداشتی , طب سنتی , ,
:: برچسب‌ها: خريد كرم حجيم كننده لب good life ,
:: بازدید از این مطلب : 273
|
امتیاز مطلب : 26
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 تير 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ایراندخت

دستبند مغناطیسی پاور بالانس

how to buy

ابتدا سفارش خود را دریافت کنید سپس هزینه ی آن را به مامور پست پرداخت کنید



http://up.paypersell.bz/uploads/1386792432.gif

 

دستبند مغناطیسی پاور بالانس


http://up.paypersell.bz/uploads/1313207211.jpg

قیمت:14900 تومان

یونهای منفی در مقابل یونهای مثبت


یونها تمامی محیط اطراف ما را احاطه کرده اند.آنها اتمهایی هستند که دارای بار الکتریکی مثبت و یا منفی میباشند.یونهای مثبت از زندگی مدرن امروزی بر اثر ترکیب اسیدهای مضر در

بدن که باعث خستگی و بیماری میشود حاصل میگردند-هنگامی که یونهای منفی بدن انسان کم میشود ترکیب شیمیایی بدن تغییر میکند که این تغییراتر منجر به افسردگی خستگی

جسمانی و اضطراب میشوند.دکتر کلیفتون جولی در تحقیقاتش در رابطه با علم قدرت یونهای منفی بیان میکند که این یونهای منفی هستند که باعث سلامتی و ایجاد احساسات

خوب بصورت پایدار میشوند.به این علت که میزان اکسیژن مصرفی را افزایش داده  و سطح هوشیاری را افزایش میدهد و همچنین باعث ازدیاد تمرکز و یادگیری میشود.


http://up.paypersell.bz/uploads/1375226225.jpg

قیمت:14900 تومان

پاور بالانس موارد زیر رو افزایش می دهد :

 

1- توان

 
2- طاقت

 
3- تعادل

 
4- تمرکز

 
5- انعطاف

 
6 - هماهنگی

 
7 - استقامت

 
8- دامنه حرکت

 
9 - قدرت متمرکز

 
پاور بالانس موارد زیر رو کاهش می دهد :

 
1- درد

 
2- جراجت

 
3- استرس

 
4- خستگی

 
5- زمان بازیابی

 
6- ناتوانی حرکتی

 
7- خطرات امواج الکترونیک 


 

http://up.paypersell.bz/uploads/1328534512.jpg

قیمت:14900 تومان

 

دستبند پاوربالانس دارای هولوگرام ژرمانیمی می باشد که انرژی وتوان شما را افزایش می دهد


کارکرد این هولوگرام مشابه سنگهای کریستال یا دستبندهای مسی است با این تفاوت که ماندگار است و تمام نمیشود


با استفاده کردن از پاور بالانس به طور قابل ملاحظه ای قدرت و تعادل شما بالا میرود که کاملا قابل لمس است.



http://up.paypersell.bz/uploads/1363743828.jpg

قیمت:14900 تومان

دانلود فیلم تست پاوربالانس اورجینال


پاور بالانس شامل دو هولوگرام است که با ساتع کردن فرکانسی خاص


انرژی شما را تا حد ایده آل تقویت کرده


افزایش توان و انرژی مثبت با دستبند پاور بالانس


کافیست یکبار امتحان کنید


آرامش بخش و تسکین دهنده


مورد استفاده برترین ورزشکاران دنیا


به 140 میلیون استفاده کننده از این دستبند بپیوندید


 

http://up.paypersell.bz/uploads/1313456548.jpg

قیمت:14900 تومان

دانلود فیلم تست پاوربالانس اورجینال


تعادل-انعطاف پذیری-قدرت-تمرکز و یادگیری شما را افزایش داده


و استرس و تنش و اضظراب شما را کاهش می دهد


با خواص حیرت آور و بی نظیر


مورد استفاده معروف ترین شخصیت های ایرانی و خارجی


ارزان تر از همه جا  کافیست مقایسه کنید


http://up.paypersell.bz/uploads/1359340852.png

لطفا سایز خود را مشخص کنید

از 14cm تا 18cm سایز S

از 18cm تا 21cm سایز M

 

http://up.paypersell.bz/uploads/1316682889.gifhttp://up.paypersell.bz/uploads/1316682889.gif



how to buy


:: موضوعات مرتبط: آرایشی و بهداشتی , ,
:: برچسب‌ها: دستبند مغناطیسی پاور بالانس ,
:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 45
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 تير 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ایراندخت


http://up.paypersell.bz/uploads/1394898360.gif

 

 

گیرنده دیجیتال

 

 

http://up.paypersell.bz/uploads/1432892961.jpg

قیمت:39000 تومان


گیرنده تلویزیون دیجیتالDVB-T

 


با کيفيــت بســیار بالا با تــصـــویر HD

 


کوچکترين دستگاه تلويزيون ديجيتال در دنيا

 


دارای آنتن کوچک قابل حمل و بدون نیاز به اینترنت

 

 

http://up.paypersell.bz/uploads/1353064190.jpg

قیمت:39000 تومان


 

در هر نقطه شهر تلویزیون را روی لپ‌تاپ و کامپیوتر خود مشاهده کنید

 

 

همراه با: تبدیل آنتن هوایی + ریموت کنترل + تبدیل USB

 



با این دستگاه قادر خواهید بود شبکه های تلویزیونی را به صورت دیجیتال و

 


 

با فرمت MPEG-4 روی کامپیوتر و لپ‌تاپ دریافت کنید.

 


 

http://up.paypersell.bz/uploads/1349248386.jpg

قیمت:39000 تومان


 

برخی از مشخصات و امکانات:

 

 
http://hamkaran.biz/images/shape_icon.gif  دریافت 14 کانال تلويزيونی داخلی و ماهواره ای و 11 شبکه رادیویی

 


http://hamkaran.biz/images/shape_icon.gif مشاهده شبکه های تلویریونی با کیفیت DVD به صورت دیجیتال

 


http://hamkaran.biz/images/shape_icon.gif امکان ضبط و آرشیو برنامه ها با فرمت mpeg

 


http://hamkaran.biz/images/shape_icon.gifتامین برق مورد نیاز از پورت usb، بدون نیاز به آداپتور خارجی

 


http://hamkaran.biz/images/shape_icon.gif امکان تهیه عکس از برنامه های در حال نمایش

 


http://hamkaran.biz/images/shape_icon.gifبزرگنمایی تصویر در هر نقطه و به میزان دلخواه

 


http://hamkaran.biz/images/shape_icon.gifاعمال افکت های دلخواه صدا بر روی برنامه های در حال پخش

 


http://hamkaran.biz/images/shape_icon.gif سایز کوچک و اتصال آسان از طریق پورت usb

 


http://hamkaran.biz/images/shape_icon.gif امکان تهیه لیست کانال های مورد علاقه

 


http://hamkaran.biz/images/shape_icon.gif دارای ریموت کنترل

 


http://hamkaran.biz/images/shape_icon.gifتبدیل آنتن هوایی برای دریافت تصاویر با کیفیت بهتر

 


 

http://up.paypersell.bz/uploads/1390798776.gifhttp://up.paypersell.bz/uploads/1390798776.gif



how to buy




:: موضوعات مرتبط: تفریحی , ,
:: برچسب‌ها: گیرنده تلویزیون دیجیتال dvb-t گیرنده تلویزیون دیجیتال dvb-t ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 29
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 تير 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ایراندخت

كرم گارنير سبزو قرمز(جوانسازي))GARNiER

 فرانسه محصول بینظیرو دارای نمایندگی در اکثر کشورهای اروپائی کرم روز اروپا-داری تائیدیه و CEاز اروپا این کرم برای اولین بار در ایران و توسط سایت پریماه در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد .دارای امگا3-امگا6-منیزیوم سبب کشیدگی صورت و از بین رفتن چین و چروک و در نهایت جوانسازی پوست شما می گردد

كرم گارنير سبزو قرمز(جوانسازي))GARNiER

کاملا طبیعی و صددر صد گیاهی این محصول در دو رنگ قرمز و سبز عرضه می گردد نوع قرمز آن علاوه بر مزیتهای قبلی سفت کننده پوست و ضد چروک می باشد کلمات کلیدی: کرم گارنیر جذاب نرمی نرم پوست چهره صورت جذابیت گارنیر سبز گارنیر قرمز جوان خانم زیبا بهداشت جوان کننده اروپا ضد چروک سفت کننده

كرم گارنير سبزو قرمز(جوانسازي))GARNiER

برخي از امکانات و قابليتها:

  • جوانسازی و شادابی صورت با امگاتری-امگا6-منیزیوم مخصوص خانمهازیباپسند
  • ساخت فرانسه
  • دارای امگا3-امگا6-منیزیوم
  • سفت کننده پوست و ضد چروک
  • داری تائیدیه و CEاز اروپا
  • جوانسازی پوست

خرید پستی كرم گارنير سبزو قرمز(جوانسازي))GARNiE



:: موضوعات مرتبط: جنسی و زناشویی , ,
:: برچسب‌ها: خرید پستی تخت خواب بادی دونفره خوشخواب ,
:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 تير 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ایراندخت

کرم مروارید اصل فلور-والنسی 2241

 قيمت: 290,000 ريال            

روش پرداخت وجه: پرداخت درب منزل و يا واريز به حساب فروشنده

این کرم باعث پف صورت -دور چشم -و گردن و ضد جوش و لک و روشن کننده پوست میباشد.
چربی اضافه پوست که در مواردی باعث به وجود آمدن جوشها در قسمتهای گونه ها و پیشانی میباشد را از بین میبرد ! وهمچنین باعث لیفتینگ و فرم دهی به پوست میباشد و پوست صورت شما را صاف و تمیز ولطیف میکند . کرم از راه منافذ پوست که تمیز و پاک شده اند وارد پوست شده و سلولهای ملانین غیر طبیعی ، که بر اثر عوامل ذکر شده تغییر یافته اند را میشکند و ظرف ۱۴ روز ۳ تا ۴ درجه پوست شما را زیبا ، روشن ، شفاف و سفید میکند . در ضمن بواسطه رطوبت فوق العاده و ویتامینهای موجود در آن تیرگی و چین و چروک دور چشم و مناطق به مرور کمتر و از بین میبرد . جالب اینکه این کرم آنتی باکتریال نیز میباشد و از نفوذ عوامل مضر به پوست جلوگیری کرده و میتوان از آن بعنوان یک کرم روزانه نیز استفاده کرد

کرم مروارید اصل فلور-والنسی

برخي از امکانات و قابليتها:

  • این کرم باعث پف صورت -دور چشم -و گردن و ضد جوش و لک و روشن کننده پوست میباشد.
  • چربی اضافه پوست که باعث به وجود آمدن جوشها میباشد را از بین میبرد
  • ظرف ۱۴ روز ۳ تا ۴ درجه پوست شما را زیبا ، روشن ، شفاف و سفید میکند
  • تاريخ مصرف محصول نيز به همراه سريال نامبر بر روي آن درج گرديده است
  • میتوان از آن بعنوان یک کرم روزانه نیز استفاده کرد

خرید پستیکرم مروارید اصل فلور-والنسی 2



:: موضوعات مرتبط: آرایشی و بهداشتی , ,
:: برچسب‌ها: کرم مروارید اصل فلور-والنسی ,
:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 31
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 تير 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ایراندخت

محصول

ريمل هزار و يك مژه برژوا فرانسه

سال،تولید

2010

قیمت

180,000 ریال

بازديد

1,602

فروشنده

توس بازار

گروه

آرایشی بهداشتی

ريمل هزار و يك مژه برژوا فرانسه

ريمل هزار و يك مژه برژوا فرانسه

1591

قيمت: 180,000 ریال

روش پرداخت وجه: پرداخت درب منزل و یا واریز به حساب فروشنده

 

معجزه زيبايي و محصول پرفروش سال 2009 اروپا و آمريكا از كمپاني معروف و معتبر بورژوئيس فرانسه فوق العاده بلند كننده + فوق العاده حجيم كننده مژه دار و ژلاتيني كه همه مژه ها را به يك اندازه مرتب ، بلند و حجيم نشان ميدهد. بدون ريزش از چشم و حساسيت. اين ريمل مناسب كسانيست كه خواهان نگاهي نافذ و جذابند و ميخواهند هميشه به روز باشند

روشهاي خريد اين محصول: 1- خريد پستي ( دريافت وجه هنگام تحويل كالا): كه در اينصورت محصول ظرف 4 الي 6 روز كاري به دست شما رسيده و مبلغ آنرا هنگام تحويل كالا به مامور پست ميدهيد.در اين روش هزينه ارسال با مشتري ميباشد. 2- واريز وجه به حساب (خريد نقدي): كه در اينصورت هزينه ارسال رايگان بوده و محصول ظرف حداكثر 2 روز كاري به دستتان ميرسد. شرايط خريد به تعداد زياد: 1- خريد 3 تا 6 عدد: واريز به حساب10% تخفيف با ارسال رايگان 2- خريد 7 تا 12 عدد: واريز به حساب 15% تخفيف با ارسال رايگان 3- خريد بالاي 12 عدد: واريز به حساب 20% تخفيف با ارسال رايگان


 

برخی از امکانات و قابلیتها:

  • محصول پرفروش 2009 در اروپا و آمريكا
  • محصول كمپاني معروف و معتبر بورژوئيس فرانسه
  • فوق العاده بلند كننده + فوق العاده حجيم كننده
  • مژه دار و ژلاتيني كه همه مژه ها را به يك اندازه مرتب ، بلند و حجيم نشان ميدهد
  • بدون ريزش از چشم و ايجاد حساسيت



:: موضوعات مرتبط: آرایشی و بهداشتی , ,
:: برچسب‌ها: خرید پستی ريمل هزار و يك مژه برژوا فرانسه ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 33
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 تير 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ایراندخت

مودم همراه (EDGE Modem)

قیمت: 67000 تومان
فقط با یک USB و سیم کارت در هرجای ایران هستید میتوانید به اینترنت پر سرعت وصل شوید. کیفیت بالای دستگاه با بهره گیری از چیپست HNET آلمان با گارانتی تعویض فرقی نمی کند در منزل هستید یا محل کار یا دانشگاه. یا حتی در خیابان یا مسافرت تنها کافیست این مودم 20 گرمی به طول 8 سانتیمتر را به کامپیوتر يا لپ تاپ خود متصل کنید!

اگر هنوز از اینترنت دیال آپ استفاده می کنید و از سرعت پایین و هزینه بالای آن ناراضی هستید.
اگر Adsl منطقه شما را پوشش نمی دهد و یا از کیفیت سرویس adsl خود نا راضی هستید.
اگر می خواهید در همه جای ایران روی لپ تاپ خود اینترنت داشته باشید ...

 

 

قیمت این محصول: 67000 تومان

فرقی نمی کند در منزل هستید یا محل کار یا دانشگاه. یا حتی در خیابان یا مسافرت
تنها کافیست این مودم 20 گرمی به طول 8 سانتیمتر را به کامپیوتر يا لپ تاپ خود متصل کنید!

  برای خرید این محصول از طریق اینترنت و دریافت درب منزب بر روی عکس زیر کلیک کنید.

قیمت این محصول: 67000 تومان

یک سیم کارت ایرانسل یا همراه اول داخل این مودم قرار دهيد.
و تنها با پرداخت ماهانه 10 هزار تومان اینترنت نا محدود با سرعت 2 تا 8 برابر دیال آپ روی کامپیوتر خود داشته باشید.

بدون نیاز به سی دی و نصب آسان و خودکار هنگام اتصال مودم به رایانه با 2 کلیک در کمتر از 1 دقیقه

این مودم علاوه بر قابلیت اتصال به اینترنت، لپ تاپ شما را تبدیل به یک موبایل می کند و
امکان برقراری تماس و مکالمه از روی لپ تاپ و رایانه و ارسال و دریافت آسان sms را دارا می باشد.

 

 

قیمت این محصول: 67000 تومان


جدیدترین مدل اينترنت همراه با برترین کيفيت

استفاده آسان با سيم کارت همراه اول و یا ايرانسل
کیفیت بالای دستگاه با بهره گیری از چیپست Hnet آلمان با گارانتی تعویض

مشخصات:
- اتصال به اینترنت در سراسر ایران با 2 تا 8 برابر سرعت اینترنت دیال آپ
- پوشش بیش از 95% از نقاط ایران
- استفاده آسان در منزل، خیابان، جاده، مسافرت و ...
- امکان استفاده از اینترنت در حال حرکت
- نصب آسان و بدون نیاز به سی دی با 2 کلیک
- مودم 20 گرمی به طول 8 سانتی متر بدون نیاز به برق و باتری
- دارای آنتن داخلی قوی جهت اتصال بهتر
- امکان ارسال و دریافت sms با کامپیوتر و لپ تاپ
- امکان مکالمه با موبایل از طریق کامپیوتر و لپ تاپ
- دارای LED نمایشگر وضعیت دستگاه
- پشتيباني از چهار باند 850 ، 900 ، 1800 ، 1900 مگاهرتز
- پشتيباني از شبكه هاي EDGE,GSM,GPRS
- قابل نصب روي سيستم هاي 32 بيت Windows 2000,XP, Vista, Windows7

 

قیمت این محصول: 67000 تومان

Detail information:

1)Chipset: Hnet 5209
2)Network:GPRS/EDGE system
3)Transmission rate:GPRS-115.2K bps   EDGE-460.8K bps
4)High sensitivity:rotation 360 degree antenna
5)Support Bands: GSM/GPRS/EDGE(850/900/1800/1900MHZ)
6)Data transmission, voice recognition, SMS function
7)EDGE MS Class 12 more gap function (up to four time slot 4 time slot to send and receive,send and receive time slot is not a total of more  than 5 slots)

8)several APN(access point name) ;Support multiplexing applications; Firmware can be upgraded
9)Support operating system:Windows 2000/XP/VISTA/7 32-bit
10)Dimension: 86mmx30mmx12mm



:: موضوعات مرتبط: تفریحی , ,
:: برچسب‌ها: مودم همراه (EDGE Modem) ,
:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 35
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
تاریخ انتشار : شنبه 18 تير 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ایراندخت

کاربرد: تخت بادی, کاناپه بادی, تشک بادی, مبل بادی, وان بادی,استخر بادی,

قيمت: 2,180,000 ريال

روش خرید: نقدی

 

جزئيات طول: 200سانتيمتر عرض: 150 سانتيمتر ارتفاع: 51 سانتيمتر تحمل وزن: 273 کيلوگرم توضيحات محصول تخت خواب بادی دونفره بسیار لوکس با دطراحی جدید و زیبا ارای پمپ برقی پر توان (قابليت پر و خالی شدن در 3 دقیقه) پوشش لطیف مخملی ضد آب سرتاسر بدنه ساختار داخلی مشبک و امکان جریان داخلی هوا برای پایداری بیشتر و خواب راحت تر دارای کيف برزنتی مخصوص حمل و نگهداری

 

تخت خواب بادی دونفره خوشخواب

با تشکر از انتخاب شما ،پس از پر کردن فرم سفارش و ثبت آن ،نام فروشنده محترم این محصول پدیدار می شود. لطفا با او تماس بگیرید


برخی از امکانات و قابلیتها:

 

  • تخت خواب بادی دونفره بسیار لوکس
  • # طراحی جدید و زیبا
  • دارای پمپ برقی پر توان
  • پوشش لطیف مخملی ضد آب سرتاسر بدنه ساختار داخلی مشبک و امکان جریان داخلی هوا
  • کيف برزنتی مخصوص حمل و نگهداری
  •  

خرید پستی تخت خواب بادی دونفره خوشخواب



:: موضوعات مرتبط: آرایشی و بهداشتی , ,
:: برچسب‌ها: تخت خواب بادی دونفره خوشخواب ,
:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 26
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : شنبه 18 تير 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ایراندخت

كمربند لاغري ويبراتن vibra toneويبره

قيمت: 590,000 ريال

روش خريد: نقدي و پستي و ...

كمربند لاغري ويبراتن جنس هاي اصل زيبائي و لاغري را فقط از ما بخواهيد. فروش فوق العاده ي كمربند هاي لاغري ويبراتن با عملكرد لرزشي نسبتا قوي قابل استفاده براي كاهش سايز و وزن تمامي نقاط بدن. جديد ترين متد لاغري سال 2007 داراي ريموت كنترل ديجيتالي با قابليت تنظيم قدرت لرزشي و حالت اتوماتيك . كاهش 4 سايز تنها با استفاده روزانه 12 دقيقه پس از يك ماه

خريدار محترم ::: تحويل كالا در شهر تهران بوسيله پيك طبق نظر و توافق خود مشتري گرامي و براي شهرستانها با واريز وجه مورد نظر ازطريق بانك ملي-ملت و صادرات حداقل 48 و حداكثر 72 ساعت پس از واريز وجه توسط پست پيشتاز است كه در صورت نياز فوري شما ، از طريق تيپاكس يا اتوبوس نيز امكان پذير است لذا لطفا آدرس كامل و در صورت امكان كدپستي خود را وارد نمائيد . بسته بندي محصولات كاملا پوشيده و در جعبه مخصوص غيرقابل تشخيص مي باشد. ضمنا خريد عمده با 3 درصد تخفيف و خريد مجدد از سايت با اشانتيونهايِ وِيژه همراه است.

 

كمربند لاغري ويبراتن vibra toneويبره

 

 

برخي از امكانات و قابليتها:

عملكرد ويبره و بسيار قوي

باگارانتي يك ساله

داراي ريموت كنترل ديجيتالي

- تنظيم قدرت لرزشي و حالت اتوماتيك

-قابل استفاده براي كاهش سايز و وزن تمامي نقاط بدن

جايزه ويژه
 

 

توجه ! توجه !

لطفا جهت كسب اطلاعات كاملتر و يا سفارش كمربند لاغري ويبراتن كليك كنيد

 

 



:: موضوعات مرتبط: ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: عملكرد ويبره و بسيار قوي - باگارانتي يك ساله - داراي ريموت كنترل ديجيتالي - تنظيم قدرت لرزشي و حالت اتوماتيك -قابل استفاده براي كاهش سايز و وزن تمامي نقاط بدن - جايزه ويژه ,
:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 33
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : جمعه 17 تير 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ایراندخت

کرم رفع سیاهی و کبودی بدن پارتنر لاو

 

کرم رفع سیاهی و کبودی بدن پارتنر لاو 1615

 قيمت: 480,000 ريال            

روش پرداخت وجه: پرداخت درب منزل و يا واريز به حساب فروشنده

نام لاتین : DARK SPOT REMOVER مارک : فرانسوی مشخصات : کرم رفع سیاهی و کبودی بدن (چهار کاره ) صد در صد طبیعی PARTNER LOVE با عصاره خالص هلو و کیوی همراه با ویتامین E و C با خاصیت درمانی و اثر ماندگار طریقه استفاده : قبل از استفاده پوست تمیز شسته و با حوله نرم خشک شود ، کرم به مدت چند دقیقه روی سطح مورد نظر ماساژ داده شود ، کرم را دو بار در شبانه روز (صبح و آخر شب ) استفاده نمایید .

به همراه صابون پارتنر لاو به صورت اشانتيون

 

 

کرم رفع سیاهی و کبودی بدن پارتنر لاو


برخي از امکانات و قابليتها:

  • رفع کامل سیاهی کبودی و تیرگی پوست
  • ایجاد شفافیت و لطافت بخشی به پوست
  • 100% گیاهی با عصاره هلو و کیوی
  • همراه با ویتامین E و C با خاصیت درمانی و اثر ماندگار
  • محصولی از پارتنر لاو فرانسه


خرید پستی کرم رفع سیاهی و کبودی بدن پارتنر لا



:: موضوعات مرتبط: آرایشی و بهداشتی , طب سنتی , ,
:: برچسب‌ها: خرید کپسول هربی لاکس کاملا گیاهی خالص افزایش ترشحات مخاطی روده مدفوع ,
:: بازدید از این مطلب : 239
|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : جمعه 17 تير 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ایراندخت
 کاربرد: تست ايدز-اچ آي وي-

قيمت: 350,000 ريال

روش خرید: نقدی و پستی و …

تست اچ آي وي چيست؟ تسـتHIV آزمايـشي اسـت كـه مــعمولا بروي نمونه خون انجام ميگرد تا وجود و يا عدم وجود ويروس HIV را دربدن فرد مشخص كند. بنابراين نتيجه اين تست با ابتلاي فرد به بيماري ايدز تفاوت داد. ممكن است فردي HIV مثبت باشد اما كماكان بدن وي علايم باليني بيماري ايدز را بروز نداده باشد. -شما با انجام اين تست كه در اكثر مواردي ك من مشاهده كرده ام خوشبختانه منفي بوده اظطراب و ترس را از خود دور مي سازيد.

تست ايدز-اچ آي وي-HIV

فوايد انجام تست اچ آي وي 1- فرد از آلوده بودن خود به ويروس HIV آگاه گشته و شيوه زندگي خود را تغيير ميدهد تا با اجتناب از رفتارهاي پرخطر جنسي و يا تزريق مواد مخدر با سوزن و سرنگ مشترك از گسترش عفونت به ديگران جلوگيري كند. 2- تشخيص زودهنگام اين بيماري درمان دارويي زود هنگام را در پي خواهد داشت كه سرعت پيشرفت بيماري را كاهش داده و طول عمر بيمار را افزايش ميدهد. ضمن اينكه داروي قطعي توسط ايران به جهانيان عرضه شده است. 3-فرد پس از اينكه از آلوده بودن خود مطلع گشت با آگاه ساختن شركاي جنسي فعلي و پيشين خود و كساني كه با آنها از سوزن و سرنگ مشترك حين تزريق مواد مخدر استفاده ميكرده ، احتمال آلوده بودن اين افراد را به آنان هشدار داده و همچنين از گسترش بيشتر بيماري جلوگيري بعمل مي آورد.

-پس از مثبت بودن جواب لازم است حتما آزمايش را تكرار نمائيد.چه كساني ميبايست تست اچ آي وي را انجام دهند؟ 1-افرادي كه شريك جنسي متعدد دارند و يا رابطه جنسي حفاظت نشده 2 -افرادي كه مبتلا به بيماريهاي آميزشي هستند. 3-افرادي كه معتاد تزريقي بوده و از سوزن و سرنگ مشترك استفاده كرده و ميكنند. 4-فرادي كه با سوزنهاي آلوده اقدام به خالكوبي و يا سوراخ كردن گوش كرده اند …اظطراب را از خود دور كنيد

تست ايدز-اچ آي وي-HIV

برخی از امکانات و قابلیتها:

  • روش كار ساده -سرپائي و كاملا سكرتsecret
  • با راهنماي فارسي و مشاوره رايگان
  • تست آمريكائي مي باشد
  • مطمئن باشيد جواب شما منفي است اماخيال خود را راحت كنيد.
  • # زمان كار:كمتر از 5دقبقه

خرید پستی تست ايدز-اچ آي وي-HIV



:: موضوعات مرتبط: ورزشی , طب سنتی , ,
:: برچسب‌ها: خرید پستی تست ايدز-اچ آي وي-HIV ,
:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : جمعه 17 تير 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ایراندخت

نام محصول: کرم رفع سیاهی و کبودی بدن پارتنر لاو    کد محصول: 1637

 

کاربرد محصول:رفع کامل سیاهی و کبودی و تیرگی پوست بدن و شفافیت و لطافت بخشی به پوست

قيمت: 480,000 ريال

روش خرید: نقدی و پستی و …

مشخصات : کرم رفع سياهي و کبودي بدن (چهار کاره ) صد در صد طبيعي PARTNER LOVE با عصاره خالص هلو و کيوي همراه با ويتامين E و C با خاصيت داروئي و اثر ماندگار طريقه استفاده : قبل از استفاده پوست را تميز شسته و با حوله نرم خشک کنید ، کرم به مدت چند دقيقه روي سطح مورد نظر ماساژ داده شود ، کرم را دو بار در شبانه روز (صبح و آخر شب ) استفاده نماييد . با خرید این کرم یکعدد صابون رفع سیاهی و کبودی بدن پارتنر لاو فرانسه از ما اشانتیون دریافت نمایید.

کرم  رفع سیاهی  و کبودی بدن پارتنر لاو

روشهاي خريد اين محصول: 1- خريد پستي ( دريافت وجه هنگام تحويل كالا): كه در اينصورت محصول ظرف 4 الي 6 روز كاري به دست شما رسيده و مبلغ آنرا هنگام تحويل كالا به مامور پست ميدهيد. 2- واريز وجه به حساب (خريد نقدي): كه در اينصورت 10% تخفيف به خريد اختصاص يافته و محصول ظرف حداكثر 2 روز كاري به دستتان ميرسد. شرايط خريد به تعداد زياد: 1- خريد 3 تا 6 عدد: واريز به حساب 20% و خريد پستي 10% تخفيف 2- خريد 7 تا 12 عدد: واريز به حساب 25% و خريد پستي 15% تخفيف 3- خريد بالاي 12 عدد: واريز به حساب 30% و خريد پستي 20% تخفيف

 

 

برخی از امکانات و قابلیتها محصول:

 رفع کامل سیاهی کبودی و تیرگی پوست

  • ایجاد شفافیت و لطافت بخشی به پوست
  • 100% گیاهی با عصاره هلو و کیوی
  • همراه با ویتامین E و C با خاصیت درمانی و اثر ماندگار
  • محصولی از پارتنر لاو فرانسه



:: موضوعات مرتبط: جنسی و زناشویی , ,
:: برچسب‌ها: قطره خوراكي اسپانيش فلاي مخصوص بانوان ,
:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 33
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 تير 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ایراندخت

لوسيون رفع تيرگي مناطق حساس بدن Partner   كد محصول: 2645

لوسیون رفع تیرگی مناطق حساس بدن Partner

كاربرد: سفيد كننده و رفع تيرگي زير بغل و كشاله ران

 لوسيون بدن Partnerشما را در تمام روز به اعتماد به نفس و غرور كامل مي رساند. به وسيله فرمول و عصاره هاي طبيعي لوسيون بدن Partner در سفيدي و رفع تيرگي موثر مي باشد ، از ويژگي موثرلوسيون بدن Partner رفع بوي نامطبوع بدن مي باشد. پس از دوش گرفتن بدن خود را خشك نمائيد و به وسيله محلول Partner Love دو بار در روز صبح وشب به زير بغل و كشاله ران خود بماليد. ساخت فرانسه

روشهاي خريد لوسيون بدن Partner: – خريد پستي ( دريافت وجه هنگام تحويل كالا): كه در اينصورت محصول ظرف 4 الي 6 روز كاري به دست شما رسيده و مبلغ آنرا هنگام تحويل كالا به مامور پست ميدهيد. 2- واريز وجه به حساب (خريد نقدي): كه در اينصورت 10% تخفيف به خريد اختصاص يافته و محصول ظرف حداكثر 2 روز كاري به دستتان ميرسد. شرايط خريد به تعداد زياد: 1- خريد 3 تا 6 عدد: واريز به حساب 20% و خريد پستي 10% تخفيف 2- خريد 7 تا 12 عدد: واريز به حساب 25% و خريد پستي 15% تخفيف 3- خريد بالاي 12 عدد: واريز به حساب 30% و خريد پستي 20% تخفيف

 

 

برخي از امكانات و قابليتهاي لوسيون بدن Partner:

-  محصول شركت Partner love فرانسه

-  سفيد كننده و رفع تيرگي زير بغل و كشاله ران

-  رفع بوي نامطبوع بدن

-  نرم كننده پوست بدن

-  حاوي عصاره ميوه ها و ويتامين ث

 

 

توجه ! توجه !

 

 خريد پستي



:: موضوعات مرتبط: جنسی و زناشویی , ,
:: برچسب‌ها: خريد پستي لوسيون رفع تيرگي مناطق حساس بدن Partner ,
:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 تير 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ایراندخت

رفع سفیدی مو MAGIC MIX ( مجیک میکس ) 1768

 قيمت: 450,000 ريال            

روش پرداخت وجه: پرداخت درب منزل و يا واريز به حساب فروشنده

COLOUR RESTORING CREAM محصولات اصل را از ما بخواهید.
موثرترین مواد جهت برگشت رنگدانه‌های موی سر شما. سه هفته ای 10 سال جوانتر شوید.
ر طی سه تا چهار هفته رنگ موی سالهای جوانی را بصورت طبیعی برگردانده و احساس جوانی را در پدرها و مادرها زنده میسازد .چه هدیه ای بهتر از جوانی ؟این کرم ها رنگ مو نیستند -دستها و لباسها را آغشته ی نمیکنند . کاملا برای مو بیضرر و حتی مفید بوده و بواسطه استحمام و شستشو از بین نمیروند
.

این کرم رنگدانه های طبیعی مو را بواسطه فعل و انفعالات طبیعی دوباره فعال کرده و مو بحالت طبیعی رنگ میگیرد بنابراین شما مجبور به انتخاب رنگ بخصوصی نیستید واین کرم موی شما را چه روشن و چه تیره به طور طبیعی نمایش میدهد. این محصول بتدریج و در طی دو تا سه هفته عمل میکند بنابراین هیچکس متوجه تغییر رنگ تدریجی موی شما نمیگردد و متفاوت با رنگ موهای معمولی تغییر ناگهانی در ظاهر شما پدید نمی آورد محصول کارخانجات معتبر و بین المللی و با سابقه ای افزون بر 45 سال است و شما میتوانید در سایتهای بین المللی به تمام زبانها مشخصات آنها را مشاهده نمائید

رفع سفیدی مو MAGIC MIX ( مجیک میکس )

برخي از امکانات و قابليتها:

  • دارای مواد مغذی چهت فعال کردن پیگمنت ها
  • دارای بوی مطبوع نسبت به محصولات مشابه
  • جزو معدود محصولاتی میباشد که در حال حاضر در اروپا وامریکا ودیگر کشورها میباشد
  • نسبت به حجم و کارائی از قیمت مناسبتری برخوردار میباشد .
  • نسبت به محصولات موجود در بازار بسیار راحتتر قابل استفاده میباشد

خرید پستیرفع سفیدی مو MAGIC MIX ( مجیک میکس )



:: موضوعات مرتبط: آرایشی و بهداشتی , ,
:: برچسب‌ها: خرید پستیرفع سفیدی مو MAGIC MIX ( مجیک میکس ) ,
:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 تير 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ایراندخت
 

کاربرد: تخت بادی, کاناپه بادی, تشک بادی, مبل بادی, وان بادی,استخر بادی,

قيمت: 14,850,000 ريال

روش خرید: نقدی

 

استخر خانوادگی ultra frame pool در 2 مدل: مدل 54470 با ابعاد488*122، ظرفیت آب 19156 لیتر ، پمپ تصفیه آب دارد ، خروجی تصفیه آب ( l/h ): 7570 ، مدت زمان نصب : 45 دقیقه ، DVD اموزشی : دارد ، وزن کارتن : 110.7کیلوگرم ، سیستم ضد عفونی نمک : دارد ، نردبان : دارد ، زیرانداز : دارد ، روکش : دارد ، وسایل نظافت : دارد ، اسکیمر : دارد .
با تشکر از انتخاب شما ،پس از پر کردن فرم سفارش و ثبت آن ،نام فروشنده محترم این محصول پدیدار می شود
. لطفا با او تماس بگیرید

استخر بادی خانوادگی ultra frame pool

برخی از امکانات و قابلیتها:

 

  • استخر خانوادگی ultra frame pool
  • پمپ تصفیه آب
  • خروجی تصفیه آب
  • سیستم ضد عفونی نمک
  • نردبان -زیرانداز-روکش-وسایل نظافت -اسکیمر-
  •  

خرید پستی استخر بادی خانوادگی ultra frame pool



:: موضوعات مرتبط: تفریحی , ,
:: برچسب‌ها: استخر بادی خانوادگی ultra frame pool ,
:: بازدید از این مطلب : 281
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 تير 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ایراندخت

عطرجدید 2i2 s–y مردان

 

این اسپری 15 میل محصول شرکت ریوکالکشن فرانسه می باشد که با اثر گذاری فوق العاده و انجام واکنش بر سیستم عصبی و ترشح هورمونی در خانم ها باعث جذابیت هر چه بیشتر و جلب توجه جنس مخالف می شود.
عطر مخصوص آقایان محصول پرفروش سال 2010 در جهان معرفی شده به عنوان عطر هورمونی محرک ، این عطر بسیار خوشبو با رایحه ای ملایم و خنک محصول سال 2010 میلادی کمپانی معتبر و بزرگ فرانسوی ریو کالکشن می باشد .

عطرجدید 2i2 s--y مردانه

طبق گفته کمپانی ریو کالکشن این عطر به آقایان با وفا و جذاب و آقایانی که از فصل زمستان سرد لذت می برند سفارش شده است و بهترین عطر مـحـرک جنـ.سی برای آقایانی که عاشق جذب شدن خانمها و زوم شدنشان روی رایحه عطر آنهاست میباشد.
اگر به فکر هدیه ای محرک برای همسرتان هستید این محصول را خریداری کنید تا همسرتان همیشه از جذابیت شما لذت ببرد .

روشهای خرید محصول: 1- دریافت وجه هنگام تحویل کالا: در این روش کالا برای شما ارسال شده و 3 تا 5 روز کاری به دستتان رسیده و مبلغ کالا و هزینه ارسال ( برای این محصول 2500 تومان) را هنگام دریافت کالا به مامور پست میدهید. 2- واریز وجه به حساب( خرید نقدی): که کالا ظرف 2 تا 3 روز کاری به دستتان رسیده و هزینه ارسال نیز رایگان است

برخی از ویژگیها
1) محصول کمپانی معتبر ریوکالکشن فرانسه  2) با رایحه خنک و تحریک کننده جـ.نسی – مخصوص آقایان  3) دارای رایحه ای دلپذیر و ملایم  4) تحریک غدد و ترشح هورمونی در جنس مخالف  5) محصول پر فروش سال 2010 در اروپا و آمریکا



:: برچسب‌ها: عطرجدید 2i2 s–y مردان ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 26
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 تير 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ایراندخت

پکیج سفید کننده دندان

1846

قيمت: 280,000 ریال

روش پرداخت وجه: پرداخت درب منزل و یا واریز به حساب فروشنده

 

انگیزه ای برای لبخند آیا دندان هایی زرد دارید و از خندیدن خجالت می کشید؟ آیا دوست دارید بخندید و دیگران از خندیدن شما به خنده درآیند؟ آیا دوست دارید دیگر دندان هایتان زرد نباشد و به رنگ سفید خالص درآیند؟ پس سفیدی دندانهایتان را از ما بخواهید با پودر سفید کننده دندان به همراه لاک سفید کننده تاچ می . شما پس از استفاده، دندان هایی سفید و براق خواهید داشت که جرات خنده را در شما چندین برابر خواهد کرد و توجه همه را به سوی شما جلب خواهد کرد.

پکیج سفید کننده دندان

مزایای این محصول: بدون آسیب رساندن به دندان تجمع پلاک ها را از بین می برد. باکتری های مضر دهان را از بین می برد. جذب فلوراید را در دندان ها افزایش می دهد. باعث شادابی لثه ها می شود. از پوسیدگی دندان ها جلوگیری می کند. سفيد كننده فوري دندان . جرم گيري كامل . بر طرف كننده رنگ دانه هاي زرد دندان . كاملا گياهي بدون آسيب زدن به دندان . روشن كننده وتقويت كننده دندان


برخی از امکانات و قابلیتها:

  • بدون آسیب رساندن به دندان تجمع پلاک ها را از بین می برد
  • باکتری های مضر دهان را از بین می برد
  • جذب فلوراید را در دندان ها افزایش می دهد
  • باعث شادابی لثه ها می شود
  • از پوسیدگی دندان ها جلوگیری می کند
  • سفيد كننده فوري دندان
  • جرم گيري كامل
  • بر طرف كننده رنگ دانه هاي زرد دندان
  • كاملا گياهي بدون آسيب زدن به دندان
  • روشن كننده وتقويت كننده دندان



:: موضوعات مرتبط: آرایشی و بهداشتی , ,
:: برچسب‌ها: خرید پستی پکیج سفید کننده دندان ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 تير 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ایراندخت

کرم رفع سیاهی و کبودی بدن پارتنر لاو 1615

قيمت: 480,000 ريال

روش پرداخت وجه: پرداخت درب منزل و يا واريز به حساب فروشنده

نام لاتین : DARK SPOT REMOVER مارک : فرانسوی مشخصات : کرم رفع سیاهی و کبودی بدن (چهار کاره ) صد در صد طبیعی PARTNER LOVE با عصاره خالص هلو و کیوی همراه با ویتامین E و C با خاصیت درمانی و اثر ماندگار طریقه استفاده : قبل از استفاده پوست تمیز شسته و با حوله نرم خشک شود ، کرم به مدت چند دقیقه روی سطح مورد نظر ماساژ داده شود ، کرم را دو بار در شبانه روز (صبح و آخر شب ) استفاده نمایید .

به همراه صابون پارتنر لاو به صورت اشانتيون

 

 

کرم رفع سیاهی و کبودی بدن پارتنر لاو

 

برخي از امکانات و قابليتها:

  • رفع کامل سیاهی کبودی و تیرگی پوست
  • ایجاد شفافیت و لطافت بخشی به پوست
  • 100% گیاهی با عصاره هلو و کیوی
  • همراه با ویتامین E و C با خاصیت درمانی و اثر ماندگار
  • محصولی از پارتنر لاو فرانسه


خرید پستی کرم رفع سیاهی و کبودی بدن پارتنر لا

 



:: موضوعات مرتبط: آرایشی و بهداشتی , ,
:: برچسب‌ها: خرید پستی کرم رفع سیاهی و کبودی بدن پارتنر لا ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 تير 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ایراندخت

ست کامل حجم دهنده لب 2498

 قيمت: 280,000 ريال            

روش پرداخت وجه: پرداخت درب منزل و يا واريز به حساب فروشنده

گر مایلید که دارای لبهای بزرگتر و زیباتر باشید و تمام راه ها را امتحان کرده اید و نتیجه ای نگرفته اید این ست معجزه آسا حجيم كننده لب مشکل شما را برای همیشه حل مینماید. این ست حجيم كننده لب (Superstar) حاوی یک سرم حجبم کننده فوری در کمتر از یک ساعت با اثر ماندگار ویک فلش یا فیکساتور میباشد . بدون اغراق باید گفت حجيم كننده لب (Superstar) قویترین، سریعترین و بهترین حجم دهنده لب دنیاست که در کوتاهترین زمان ممکن لبهای شما را بزرگتر و زیباتر مینماید. ثابت کننده رنگ وضد چروک لب (Superstar) يك محصول منحصر به فرد است كه به شما كمك ميكند لبهايی بسيار زيبا و حجيم داشته باشيد. اين محصول هيچ گونه نمونه و مشابهی ندارد و مزايای اين سرم فقط مخصوص خود اين محصول است و در هيچ نمونه ديگری يافت نميگردد.

تثبیت کننده رنگ وضد چروک لب (Superstar) به شما کمک مینماید که رنگ لب خود را تا هر زمانی که مایلید حفظ نماید به این معنی که با غذا خوردن شستن صورت بوسیدن و… از بین نمیرود ودر تمام مدت لبهای شما رنگ خود را حفظ کرده و درخشندگی و جلای بسیار عالی خواهد داشت. علاوه بر حجم دهندگی بسیار عالی چروکهای اطراف لب و دهان را از بین برده چون سرشار از ویتامین میباشد. نحوه خرید: پس از تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید

ست کامل حجم دهنده لب

برخي از امکانات و قابليتها:

  • کلاژن لب را افزایش می دهد
  • لب ها را حجیم میکند
  • خونریزی از لب ها را کاهش می دهد
  • رنگ لب ها را افزایش می ده
  • خطوط روی لب را نیز کاهش می دهد
  • تاثیر گذاری سریع یک ساعته
  • حاوی ویتامین A ساخت فرانسه
  • در صورت خرید نقدی ارسال رایگان


خرید پستی ست کامل حجم دهنده لب



:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 تير 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ایراندخت

رفع سفیدی مو MAGIC MIX ( مجیک میکس ) 1768

قيمت: 450,000 ريال

روش پرداخت وجه: پرداخت درب منزل و يا واريز به حساب فروشنده

COLOUR RESTORING CREAM محصولات اصل را از ما بخواهید.
موثرترین مواد جهت برگشت رنگدانه‌های موی سر شما. سه هفته ای 10 سال جوانتر شوید.
ر طی سه تا چهار هفته رنگ موی سالهای جوانی را بصورت طبیعی برگردانده و احساس جوانی را در پدرها و مادرها زنده میسازد .چه هدیه ای بهتر از جوانی ؟این کرم ها رنگ مو نیستند -دستها و لباسها را آغشته ی نمیکنند . کاملا برای مو بیضرر و حتی مفید بوده و بواسطه استحمام و شستشو از بین نمیروند .

این کرم رنگدانه های طبیعی مو را بواسطه فعل و انفعالات طبیعی دوباره فعال کرده و مو بحالت طبیعی رنگ میگیرد بنابراین شما مجبور به انتخاب رنگ بخصوصی نیستید واین کرم موی شما را چه روشن و چه تیره به طور طبیعی نمایش میدهد. این محصول بتدریج و در طی دو تا سه هفته عمل میکند بنابراین هیچکس متوجه تغییر رنگ تدریجی موی شما نمیگردد و متفاوت با رنگ موهای معمولی تغییر ناگهانی در ظاهر شما پدید نمی آورد محصول کارخانجات معتبر و بین المللی و با سابقه ای افزون بر 45 سال است و شما میتوانید در سایتهای بین المللی به تمام زبانها مشخصات آنها را مشاهده نمائید

رفع سفیدی مو MAGIC MIX ( مجیک میکس )

برخي از امکانات و قابليتها:

  • دارای مواد مغذی چهت فعال کردن پیگمنت ها
  • دارای بوی مطبوع نسبت به محصولات مشابه
  • جزو معدود محصولاتی میباشد که در حال حاضر در اروپا وامریکا ودیگر کشورها میباشد
  • نسبت به حجم و کارائی از قیمت مناسبتری برخوردار میباشد .
  • نسبت به محصولات موجود در بازار بسیار راحتتر قابل استفاده میباشد

 

خرید پستی رفع سفیدی مو MAGIC MIX ( مجیک میکس )



:: موضوعات مرتبط: طب سنتی , ,
:: برچسب‌ها: خرید پستی رفع سفیدی مو MAGIC MIX ( مجیک میکس ) ,
:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 تير 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ایراندخت

 

شامپوی مرطوب جلبک دریایی good life

شامپوی مرطوب جلبک دریایی good life

1616 قيمت: 180,000 ریال

یک شامپوی منحصر به فرد جدید که حاوی ۲۵% کرم مرطوب کننده می باشد تا اثر مرطوب کنندگی قابل توجهی برای موهای شما فراهم کند.این شامپو را برای نرمی بیشتر موها و صاف شدن و درخشندگی بیشتر آنها استفاده کنید. این محصول فوق العاده را به مدت ۷ روز استفاده کنید و تفاوت آن را به وضوح تجربه کنید. روش استفاده : به آرامی روی موهای خیس ماساژ دهید تا کف خامه ای شکلی پدید آید.سپس کاملا با آب شستشو دهید. برای تکمیل دوره با حالت دهنده good life استفاده شود

برخی از امکانات و قابلیتها:

 

18000 مانicon برای خرید شامپوی مرطوب جلبک دریایی good life پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

  


:: موضوعات مرتبط: آرایشی و بهداشتی , ,
:: برچسب‌ها: خرید پستی شامپوی مرطوب جلبک دریایی good life ,
:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 تير 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ایراندخت

تخت خواب بادی دونفره خوشخواب

   کد محصول: 2319

کاربرد: تخت بادی, کاناپه بادی, تشک بادی, مبل بادی, وان بادی,استخر بادی,

قيمت: 2,180,000 ريال

روش خرید: نقدی

 

جزئيات طول: 200سانتيمتر عرض: 150 سانتيمتر ارتفاع: 51 سانتيمتر تحمل وزن: 273 کيلوگرم توضيحات محصول تخت خواب بادی دونفره بسیار لوکس با دطراحی جدید و زیبا ارای پمپ برقی پر توان (قابليت پر و خالی شدن در 3 دقیقه) پوشش لطیف مخملی ضد آب سرتاسر بدنه ساختار داخلی مشبک و امکان جریان داخلی هوا برای پایداری بیشتر و خواب راحت تر دارای کيف برزنتی مخصوص حمل و نگهداری

 

تخت خواب بادی دونفره خوشخواب

با تشکر از انتخاب شما ،پس از پر کردن فرم سفارش و ثبت آن ،نام فروشنده محترم این محصول پدیدار می شود. لطفا با او تماس بگیرید


برخی از امکانات و قابلیتها:

  • تخت خواب بادی دونفره بسیار لوکس
  • # طراحی جدید و زیبا
  • دارای پمپ برقی پر توان
  • پوشش لطیف مخملی ضد آب سرتاسر بدنه ساختار داخلی مشبک و امکان جریان داخلی هوا
  • کيف برزنتی مخصوص حمل و نگهداری
  •  

خرید پستی تخت خواب بادی دونفره خوشخواب



:: موضوعات مرتبط: ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: تخت خواب بادی دونفره خوشخواب ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 تير 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ایراندخت

كرم گارنير سبزو قرمز(جوانسازي))GARNiER

 فرانسه محصول بینظیرو دارای نمایندگی در اکثر کشورهای اروپائی کرم روز اروپا-داری تائیدیه و CEاز اروپا این کرم برای اولین بار در ایران و توسط سایت پریماه در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد .دارای امگا3-امگا6-منیزیوم سبب کشیدگی صورت و از بین رفتن چین و چروک و در نهایت جوانسازی پوست شما می گردد

كرم گارنير سبزو قرمز(جوانسازي))GARNiER

کاملا طبیعی و صددر صد گیاهی این محصول در دو رنگ قرمز و سبز عرضه می گردد نوع قرمز آن علاوه بر مزیتهای قبلی سفت کننده پوست و ضد چروک می باشد کلمات کلیدی: کرم گارنیر جذاب نرمی نرم پوست چهره صورت جذابیت گارنیر سبز گارنیر قرمز جوان خانم زیبا بهداشت جوان کننده اروپا ضد چروک سفت کننده

كرم گارنير سبزو قرمز(جوانسازي))GARNiER

برخي از امکانات و قابليتها:

  • جوانسازی و شادابی صورت با امگاتری-امگا6-منیزیوم مخصوص خانمهازیباپسند
  • ساخت فرانسه
  • دارای امگا3-امگا6-منیزیوم
  • سفت کننده پوست و ضد چروک
  • داری تائیدیه و CEاز اروپا
  • جوانسازی پوست

خرید پستی كرم گارنير سبزو قرمز(جوانسازي))GARNiE




:: موضوعات مرتبط: جنسی و زناشویی , ,
:: برچسب‌ها: خرید پستی كرم گارنير سبزو قرمز(جوانسازي))GARNiE ,
:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 تير 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ایراندخت

عطرجديد 2i2 s--y زنانه   

كاربرد: ايجاد رايحه اي خوش، ملايم، خنك و محرك جن-سي

قيمت: 145,000 ريال

روش خريد: نقدي و پستي و ...

محصول فرانسه- اسپري 15 ميل با اثر گذاري فوق العاده و انجام واكنش بر سيستم عصبي و ترشح هورموني در آقايان باعث جذابيت هر چه بيشتر و جلب توجه جنس مخالف مي شود. محصول پر فروش سال 2010 در جهان معرفي شده به عنوان عطر هورموني محرك، اين عطر بسيار خوشبو با رايحه اي ملايم و خنك محصول سال 2010 ميلادي كمپاني معتبر و بزرگ فرانسوي ريوكالكشن مي باشد .

طبق گفته كمپاني ريو كالكشن اين عطر به خانم هاي با احساس و جذاب و خانم هاي كه از فصل زمستان سرد لذت مي برند سفارش شده است و بهترين عطر محرك جن-سي براي خانم هاي كه عاشق جذب شدن آقايان و زوم شدنشان روي رايحه عطر آنهاست ميباشد . اگر به فكر هديه اي محرك براي همسرتان هستيد اين محصول را خريداري كنيد تا همسرتان هميشه از جذابيت شما لذت ببرد.

عطرجديد 2i2 s--y زنانه عطرجديد 2i2 s--y زنانه

روشهاي خريد اين محصول: 1- خريد پستي ( دريافت وجه هنگام تحويل كالا): كه در اينصورت محصول ظرف 4 الي 6 روز كاري به دست شما رسيده و مبلغ آنرا هنگام تحويل كالا به مامور پست ميدهيد.در اين روش هزينه ارسال با مشتري ميباشد. 2- واريز وجه به حساب (خريد نقدي): كه در اينصورت هزينه ارسال رايگان بوده و محصول ظرف حداكثر 2 روز كاري به دستتان ميرسد. شرايط خريد به تعداد زياد: 1- خريد 3 تا 6 عدد: واريز به حساب10% تخفيف با ارسال رايگان 2- خريد 7 تا 12 عدد: واريز به حساب 15% تخفيف با ارسال رايگان 3- خريد بالاي 12 عدد: واريز به حساب 20% تخفيف با ارسال رايگان

 

 

برخي از امكانات و قابليتها:

محصول كمپاني معتبر ريوكالكشن فرانسه

-  محصول پرفروشسال 2010 در اروپا و آمريكا

-  داراي رايحه اي دلپذير و ملايم

-  تحريك غدد و ترشح هورموني در جنس مخالف

-  داراي بوي خنك و تحريك كننده- مخصوص خانم ها

توجه ! توجه !

لطفا جهت كسب اطلاعات كاملتر و يا سفارش عطرجديد 2i2 s--y زنانه  كليك كنيد

خريد پستي عطرجديد 2i2 s--y زنانه 

 

مشاهده ساير محصولات



:: موضوعات مرتبط: آرایشی و بهداشتی , ,
:: برچسب‌ها: خريد پستي عطرجديد 2i2 s--y زنانه ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : شنبه 11 تير 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ایراندخت

ساعت سامورایی

کاربرد: ساعت سامورایی

قيمت: 300,000 ريال

روش خرید: نقدی و پستی و …

یک ساعت شیک و مدرن برای آنهایی که می خواهند به روز باشند این ساعت در حالت عادی مانند یک دستبند است و زمانی که بخواهید ساعت روی آن نمایش داده می شود با طراحی بسيار ساده و مدرن … ساعت مچی سامورائی، یک ساعت شیک و مدرن برای آنهایی که می خواهند به روز باشند. این ساعت در حالت عادی مانند یک دستبند است و زمانی که بخواهید ساعت روی آن نمایش داده می شود. طراحی اين ساعت بسيار ساده و مدرن می‌باشد و استفاده از آن بسیار آسان است و امکان نمایش ساعت، دقیقه، ثانیه، روز، ماه، صبح/عصر را دارا می‌باشد. این ساعت در بسته بندی شکیل با جعبه فلزی عرضه می شود این ساعت در سایت های خارجی بالای 120 دلار عرضه می شود …

اين ساعت با تمامي ساعت هاي انالوگ و يا ديجيتال هاي قديمي فرق مي كند. ساعت سامورايي نسل جديدي از ساعتهاي مچي شيك و زيبا ميباشد كه به رهبري طرحهاي ژاپني LED دار به تازگي وارد بازار ساعت شده اند. اين ساعت كاملا شبيه به يك دستبند تمام استيل فوق العاده زيبا مي باشد كه با شيوه‌اي متفاوت زمان را به نمايش مي‌گذارد و ديگران را حيرت زده خواهد كرد.

فوق العاده شیک و زیبا مخصوص مشکل پسندان با کیفیتی بی نظیر آخرين چيزي كه براي جذابيت نياز داريد! ساعتی فوق العاده زیبا، جدید و خیره کننده هديه اي مناسب براي آنكه دوستش داريد … يك ساعت اسپرت هم براي خانم ها هم براي آقايون برای شما كه می خواهید به روز باشید راز شیك پوش شدن اینجاست! ***** مشخصات ساعت مچی اسپرت مدل آیرون سامورایی:

ساعت سامورایی

برخی از امکانات و قابلیتها:

  • يك ساعت فوق العاده شيك و جديد
  • يك ساعت اسپرت هم براي خانم ها هم براي آقايون
  • بند فلزی
  • کاملاً بدون صفحه!
  • نمایشگر ساعت، دقیقه، ثانیه شمار، روز، ماه، صبح و عصر
  • سطح کیفیت: عالی
  • طراحی کاربر پسند بی نیاز از دستورالعمل راهنما
  • جدیدترین و مدرن ترین ساعت عرضه شده …


خرید پستی ساعت سامورایی



:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : شنبه 11 تير 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ایراندخت

ساعت سامورایی

   کد محصول: 2595

کاربرد: ساعت سامورایی

قيمت: 300,000 ريال

روش خرید: نقدی و پستی و ...

 

یک ساعت شیک و مدرن برای آنهایی که می خواهند به روز باشند این ساعت در حالت عادی مانند یک دستبند است و زمانی که بخواهید ساعت روی آن نمایش داده می شود با طراحی بسيار ساده و مدرن … ساعت مچی سامورائی، یک ساعت شیک و مدرن برای آنهایی که می خواهند به روز باشند. این ساعت در حالت عادی مانند یک دستبند است و زمانی که بخواهید ساعت روی آن نمایش داده می شود. طراحی اين ساعت بسيار ساده و مدرن می‌باشد و استفاده از آن بسیار آسان است و امکان نمایش ساعت، دقیقه، ثانیه، روز، ماه، صبح/عصر را دارا می‌باشد. این ساعت در بسته بندی شکیل با جعبه فلزی عرضه می شود این ساعت در سایت های خارجی بالای 120 دلار عرضه می شود

اين ساعت با تمامي ساعت هاي انالوگ و يا ديجيتال هاي قديمي فرق مي كند. ساعت سامورايي نسل جديدي از ساعتهاي مچي شيك و زيبا ميباشد كه به رهبري طرحهاي ژاپني LED دار به تازگي وارد بازار ساعت شده اند. اين ساعت كاملا شبيه به يك دستبند تمام استيل فوق العاده زيبا مي باشد كه با شيوه‌اي متفاوت زمان را به نمايش مي‌گذارد و ديگران را حيرت زده خواهد كرد.

فوق العاده شیک و زیبا مخصوص مشکل پسندان با کیفیتی بی نظیر آخرين چيزي كه براي جذابيت نياز داريد! ساعتی فوق العاده زیبا، جدید و خیره کننده هديه اي مناسب براي آنكه دوستش داريد … يك ساعت اسپرت هم براي خانم ها هم براي آقايون برای شما كه می خواهید به روز باشید راز شیك پوش شدن اینجاست! ***** مشخصات ساعت مچی اسپرت مدل آیرون سامورایی:

ساعت سامورایی

برخی از امکانات و قابلیتها:

 

  • يك ساعت فوق العاده شيك و جديد
  • يك ساعت اسپرت هم براي خانم ها هم براي آقايون
  • بند فلزی
  • کاملاً بدون صفحه!
  • نمایشگر ساعت، دقیقه، ثانیه شمار، روز، ماه، صبح و عصر
  • سطح کیفیت: عالی
  • طراحی کاربر پسند بی نیاز از دستورالعمل راهنما
  • جدیدترین و مدرن ترین ساعت عرضه شده …

خرید پستی ساعت سامورایی



:: موضوعات مرتبط: آرایشی و بهداشتی , ,
:: برچسب‌ها: خرید پستی ساعت سامورایی ,
:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : شنبه 11 تير 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ایراندخت

استخر كودك طرح دلفين فواره دار با پمپ

استخر كودك طرح دلفين فواره دار با پمپ كد
كاربرد: طول:203 سانتيمتر عرض:157 سانتيمتر ارتفاع:107عمق:35سانتيمتر

قيمت: 620,000 ريال

روش خريد: نقدي و پستي و ...

# با توجه به فضاي كم خانه ها و نياز و اشتياق كودكان به بازي هاي آبي نياز وجود چنين وسيله اي به چشم ميخورد؛ كه علاوه بر نشاط و سرگرمي دلبندان شما مي تواند وسيله مناسبي براي استراحت بزرگترها در آب گرم حمام يا حتي فضاي خانه باشد. # وان هاي اينتكس را ميتوان بدون آب بعنوان فضاي محصوري براي بازي بي خطر كودكان استفاده كرد. # از ساير خصيصه هاي بارز اين محصول مي توان به موارد زير اشاره كرد؛ # بسيار كم حجم و سبك و در عين حال كارامد براي مصارف خانگي # رنگ و طرح جذاب # قابل استفاده در منزل و سفر

شركت اينتكس  INTEX  بزرگترين شركتي است كه در زمينه توليد محصولات بادي فعاليت مي كند.تنوع توليد و كيفيت بالاي محصولات اين شركت را ،به عنوان بزرگترين و بهترين توليد كننده لوازم بادي ،آبي ،تفريحي ،كمپينگ و ورزشي قرار داده است. محصولات اين شركت كه با بيش از 500مدل از انواع استخرها و تشكهاي بادي ،مبلهاي راحتي، لوازم شنا،تشكهاي روي آب ،قايقهاي بادي،استخرهاي بادي و پاركهاي كودك مي تواند پاسخگوي هر سليقه اي باشد. لازم به ذكر است كه محصولات شركت اينتكس داراي استانداردهاي اروپا و آمريكا مي باشد.كليه محصولات قبل از عرضه به بازار، كنترل تست فشار 24 ساعته مي باشد به همين دليل سهم عمده اي در بازار هاي جهاني را به خود اختصاص داده است. اين مجموعه افتخار دارد تا با ارائه جديدترين محصولات اين شركت گامي هر چند كوچك در توزيع لوازم بادي ،آبي ،تفريحي و ورزشي داشته باشد.
استخر كودك طرح دلفين فواره دار با پمپ


:: موضوعات مرتبط: ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: خرید پستی استخر كودك طرح دلفين فواره دار با پمپ ,
:: بازدید از این مطلب : 271
|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : جمعه 10 تير 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ایراندخت

كاربرد: مناسب جهت محصولات بادي كوچك و سبك

 روش خريد: نقدي و پستي و ...

 

شركت اينتكس INTEXبزرگترين شركتي است كه در زمينه توليد محصولات بادي فعاليت مي كند.تنوع توليد و كيفيت بالاي محصولات اين شركت را ،به عنوان بزرگترين و بهترين توليد كننده لوازم بادي ،آبي ،تفريحي ،كمپينگ و ورزشي قرار داده است. محصولات اين شركت كه با بيش از 500مدل از انواع استخرها و تشكهاي بادي ،مبلهاي راحتي، لوازم شنا،تشكهاي روي آب ،قايقهاي بادي،استخرهاي بادي و پاركهاي كودك مي تواند پاسخگوي هر سليقه اي باشد. لازم به ذكر است كه محصولات شركت اينتكس داراي استانداردهاي اروپا و آمريكا مي باشد.كليه محصولات قبل از عرضه به بازار، كنترل تست فشار 24 ساعته مي باشد به همين دليل سهم عمده اي در بازار هاي جهاني را به خود اختصاص داده است. اين مجموعه افتخار دارد تا با ارائه جديدترين محصولات اين شركت گامي هر چند كوچك در توزيع لوازم بادي ،آبي ،تفريحي و ورزشي داشته باشد. 



 

مناسب جهت محصولات بادي كوچك و سبك

 

روش خريد: نقدي و پستي و ...



برخي از امكانات و قابليتها:

مناسب جهت استخرهاي كوچك كودك

مناسب وان هاي بادي كودك

مناسب محصولات بادي كودك با حجم متوسط

مناسب پاركهاي بادي كوچك كودك

مناسب گهواره هاي بادي كودك و... 

 

 

توجه ! توجه !

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: - مناسب جهت استخرهاي كوچك كودك - مناسب وان هاي بادي كودك - مناسب محصولات بادي كودك با حجم متوسط - مناسب پاركهاي بادي كوچك كودك - مناسب گهواره هاي بادي كودك و , , , ,
:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : جمعه 10 تير 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ایراندخت

ساعت سامورایی

 

کاربرد: ساعت سامورایی

 

قيمت: 300,000 ريال

 

روش خرید: نقدی و پستی و …

یک ساعت شیک و مدرن برای آنهایی که می خواهند به روز باشند این ساعت در حالت عادی مانند یک دستبند است و زمانی که بخواهید ساعت روی آن نمایش داده می شود با طراحی بسيار ساده و مدرن … ساعت مچی سامورائی، یک ساعت شیک و مدرن برای آنهایی که می خواهند به روز باشند. این ساعت در حالت عادی مانند یک دستبند است و زمانی که بخواهید ساعت روی آن نمایش داده می شود. طراحی اين ساعت بسيار ساده و مدرن می‌باشد و استفاده از آن بسیار آسان است و امکان نمایش ساعت، دقیقه، ثانیه، روز، ماه، صبح/عصر را دارا می‌باشد. این ساعت در بسته بندی شکیل با جعبه فلزی عرضه می شود این ساعت در سایت های خارجی بالای 120 دلار عرضه می شود …

اين ساعت با تمامي ساعت هاي انالوگ و يا ديجيتال هاي قديمي فرق مي كند. ساعت سامورايي نسل جديدي از ساعتهاي مچي شيك و زيبا ميباشد كه به رهبري طرحهاي ژاپني LED دار به تازگي وارد بازار ساعت شده اند. اين ساعت كاملا شبيه به يك دستبند تمام استيل فوق العاده زيبا مي باشد كه با شيوه‌اي متفاوت زمان را به نمايش مي‌گذارد و ديگران را حيرت زده خواهد كرد.

فوق العاده شیک و زیبا مخصوص مشکل پسندان با کیفیتی بی نظیر آخرين چيزي كه براي جذابيت نياز داريد! ساعتی فوق العاده زیبا، جدید و خیره کننده هديه اي مناسب براي آنكه دوستش داريد … يك ساعت اسپرت هم براي خانم ها هم براي آقايون برای شما كه می خواهید به روز باشید راز شیك پوش شدن اینجاست! ***** مشخصات ساعت مچی اسپرت مدل آیرون سامورایی:

ساعت سامورایی

 

برخی از امکانات و قابلیتها:

  • يك ساعت فوق العاده شيك و جديد
  • يك ساعت اسپرت هم براي خانم ها هم براي آقايون
  • بند فلزی
  • کاملاً بدون صفحه!
  • نمایشگر ساعت، دقیقه، ثانیه شمار، روز، ماه، صبح و عصر
  • سطح کیفیت: عالی
  • طراحی کاربر پسند بی نیاز از دستورالعمل راهنما
  • جدیدترین و مدرن ترین ساعت عرضه شده …


 

خرید پستی ساعت سامورایی

 




:: موضوعات مرتبط: جنسی و زناشویی , ,
:: برچسب‌ها: خرید پستی ساعت سامورایی ,
:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : جمعه 10 تير 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ایراندخت

کرم موبر دائمي باله آ – اصل آلمان 2283

 قيمت: 310,000 ريال            

روش پرداخت وجه: پرداخت درب منزل و يا واريز به حساب فروشنده 

کرم موبر دائمي باله آ تنها کرم موبري بوده که در سال 2008 و 2009 توانسته رتبه اول رو در بين کرم هاي موبر در دنيا را کسب نموده و داراي تايئديه وزارت بهداشت اروپا بوده و تتها کرمي بوده که پس از چندين بار استفاده جواب قطعي را به شما خواهد داد. کرم باله آ داراي فرمول خاصي بوده که پس از چندين بار استفاده پياز مو را ضعيف کرده و مانع رشد دوباره مو هاي زائد مي شود. کرم هاي موبر ديگر نيز در طولاني مدت مي توانند باعث رويش کم موها شوند ولي نمي توانند براي هميشه از رويش مجدد موها جلوگيري کنند ولي کرم باله آ بر روي پياز مو اثر گذاشته و آن را ضعيف مي کند در حدي که پس از چند بار استفاده موها ديگر رشد نخواهند کرد.
قیمت محصولات بدل این مارک :13 تا 20هزار تومان!!

کرم موبر دائمي باله آ - اصل آلمان

قیمت محصولات بدل این مارک :13 تا 20هزار تومان!! ———— کرم باله آ Balea موبر دائمی اصل آلمان توصیه ما روش خرید نقدی است چرا که تخفیف چشمیگیری دارد و سریعتر ارسال میشود عسل و جلبك‌هاي دريايي موجود در اين كرم با نفوذ به غشاء داخلي پوست ، فوليكول‌هاي ريشه موهاي زائد را در بر گرفته و همانند يك سر محكم مانع رسيدن اكسيژن و مواد غذايي به ريشه آنها مي‌شود و درنتيجه موهاي زائد به تدريج ضعيف و ضعيف‌تر شده ، موهاي زائد به پرزهايي ضعيف و نازك تبديل شده و پس از چندبار استفاده به‌طور كلي از بين مي‌روند . سوالی که این روزها برای بسیاری از خریداران این کرم پیش می اید اینکه چرا قیمتها تا این اندازه متفاوت است ؟ جواب : متاسفانه همواره شاهد بوده ایم هر گاه محصولی با برند معتبر وارد بازار شده و از بازار خوبی برخوردار شده است مشابه آن توسط شرکتهای دیگری تولید و توزیع شده و قیمتهای بازار راخراب و مشتریان را دچار سردرگمی کرده است .

کرم موبر دائمي باله آ - اصل آلمان

موبر دائمی باله آ نیز از این قضیه مثتثنی نیست .باله آ اصلی در کشور آلمان تولید شده است و توسط شرکت بازرگانی معتبری وارد کشور مان شده است .و مطمئن باشید از این فروشگاه کرم موبر دائمی باله آ اصلی را تحویل خواهید گرفت.
لانولين موجود در اين محصول از التهابات پوستي ،سوزش ، درد و حساسيت جلوگيري نموده و پروويتامين‌هاي موجود در اين كرم موجب شادابي و لطافت پوست بدن مي‌گردند .با استفاده از كرم موبر دائمي Balea پوستي صاف ، بدون مو، شاداب و جذاب خواهيد داشت .

برخي از امکانات و قابليتها

  • در سال 2008 و 2009 توانسته رتبه اول رو در بين کرم هاي موبر در دنيا را کسب نموده
  • داراي فرمول خاصي بوده که پس از چندين بار استفاده پياز مو را ضعيف کرده و مانع رشد
  • قيمت مناسب
  • تاثير سريع و خوب
  • کرم باله آ بر روي پياز مو اثر گذاشته و آن را ضعيف مي کند
  • اصل و ساخت آلمان

 

خرید پستی کرم موبر باله آ



:: موضوعات مرتبط: آرایشی و بهداشتی , ,
:: برچسب‌ها: از بین برنده تمامی مشکلات و لکهای صورت و روشن کننده پوست با درجه یکنواخت ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 تير 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ایراندخت

فروش اینترنتی رفع سفیدی مو مجیک میکس Magic Mix

 

Magic Mix
رفع سفیدی مو مجیک میکس

 

*دارای هولوگرام SFC دبی
با مصرف یک دوره 45 روزه موهای سفید شما را به رنگ سابق برگردانده و 10 سال جوانتر شوید.
1-برگشت رنگدانه های، موهای سفید شده(به رنگ اولیه) این محصول موهای سفید شده را به رنگ قبلی باز می گرداند،این محصول کاملاٌ پیگمنت ها و رنگدانه های مو را فعال نموده وباعث تقویت ریشه مو نیز میگردد
2-نسبت به محصولات موجود در بازار بسیار راحتتر قابل استفاده میباشد
3-نسبت به حجم و کارائی از قیمت مناسبتری برخوردار میباشد .
4- جزو معدود محصولاتی میباشد که در حال حاضر در اروپا وامریکا ودیگر کشورها به بازار عرضه میشود
5-دارای بوی مطبوع نسبت به محصولات مشابه
6- دارای مواد مغذی چهت فعال کردن پیگمنت ها دانشمــــندان آمریکایی بعد از سالها تحقــیقات و بررسی توانســته اند بی ضـرر ترین موادی که در طبیعت میباشد وبا بدن انسان سازگاری دارد که باعث برگشت مجدد رنگدانه های مو به رنگ قبلی را میشود را کشف و امروز این امحصول در اختیار شما میباشد


طریقه مصرف:
قبل از مصرف کاملا محصول را تکان دهید و دقت کنید موهایتان کاملا خشک باشد و تنها محلی را که میخواهید رنگ آن به حالت اولیه برگردد با محصول کاملا آغشته نمایید بهترین موقع استفاده صبح است بعد ازاستفاده موهای خود را نشویید ،شستن موهای خود را قبل ازاستفاده انجام دهیدسعی کنید در طول مدت استفاده کمتر موهای خود را بشـویید و درزمان شسـتشو حتما ازشامپو هایی استفاده کنید که مطمئن باشید از ترکیبات موادشیمیایی ساخته نشده باشند به عبارت دیگر از شامپوهای گیاهی استفاده نمایید. بعد از مدت 6 هفته نتیجه مطلوب را خواهید دید درصورت به نتیجه رسیدن در کمتر از این زمان مدت درمان را تا 6 هفته ادامه دهید.                 

                                           

                                      

 




:: موضوعات مرتبط: جنسی و زناشویی , ,
:: برچسب‌ها: فروش اینترنتی رفع سفیدی مو مجیک میکس Magic Mix ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 تير 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ایراندخت

 

کرم موبر دائمي باله آ – اصل آلمان 2283

 قيمت: 310,000 ريال            

 

روش پرداخت وجه: پرداخت درب منزل و يا واريز به حساب فروشنده

 کرم موبر دائمي باله آ تنها کرم موبري بوده که در سال 2008 و 2009 توانسته رتبه اول رو در بين کرم هاي موبر در دنيا را کسب نموده و داراي تايئديه وزارت بهداشت اروپا بوده و تتها کرمي بوده که پس از چندين بار استفاده جواب قطعي را به شما خواهد داد. کرم باله آ داراي فرمول خاصي بوده که پس از چندين بار استفاده پياز مو را ضعيف کرده و مانع رشد دوباره مو هاي زائد مي شود. کرم هاي موبر ديگر نيز در طولاني مدت مي توانند باعث رويش کم موها شوند ولي نمي توانند براي هميشه از رويش مجدد موها جلوگيري کنند ولي کرم باله آ بر روي پياز مو اثر گذاشته و آن را ضعيف مي کند در حدي که پس از چند بار استفاده موها ديگر رشد نخواهند کرد.

 

قیمت محصولات بدل این مارک :13 تا 20هزار تومان!!

کرم موبر دائمي باله آ - اصل آلمان

قیمت محصولات بدل این مارک :13 تا 20هزار تومان!! ———— کرم باله آ Balea موبر دائمی اصل آلمان توصیه ما روش خرید نقدی است چرا که تخفیف چشمیگیری دارد و سریعتر ارسال میشود عسل و جلبك‌هاي دريايي موجود در اين كرم با نفوذ به غشاء داخلي پوست ، فوليكول‌هاي ريشه موهاي زائد را در بر گرفته و همانند يك سر محكم مانع رسيدن اكسيژن و مواد غذايي به ريشه آنها مي‌شود و درنتيجه موهاي زائد به تدريج ضعيف و ضعيف‌تر شده ، موهاي زائد به پرزهايي ضعيف و نازك تبديل شده و پس از چندبار استفاده به‌طور كلي از بين مي‌روند . سوالی که این روزها برای بسیاری از خریداران این کرم پیش می اید اینکه چرا قیمتها تا این اندازه متفاوت است ؟ جواب : متاسفانه همواره شاهد بوده ایم هر گاه محصولی با برند معتبر وارد بازار شده و از بازار خوبی برخوردار شده است مشابه آن توسط شرکتهای دیگری تولید و توزیع شده و قیمتهای بازار راخراب و مشتریان را دچار سردرگمی کرده است .

کرم موبر دائمي باله آ - اصل آلمان

موبر دائمی باله آ نیز از این قضیه مثتثنی نیست .باله آ اصلی در کشور آلمان تولید شده است و توسط شرکت بازرگانی معتبری وارد کشور مان شده است .و مطمئن باشید از این فروشگاه کرم موبر دائمی باله آ اصلی را تحویل خواهید گرفت.
لانولين موجود در اين محصول از التهابات پوستي ،سوزش ، درد و حساسيت جلوگيري نموده و پروويتامين‌هاي موجود در اين كرم موجب شادابي و لطافت پوست بدن مي‌گردند .با استفاده از كرم موبر دائمي Balea پوستي صاف ، بدون مو، شاداب و جذاب خواهيد داشت .

برخي از امکانات و قابليتها

  • در سال 2008 و 2009 توانسته رتبه اول رو در بين کرم هاي موبر در دنيا را کسب نموده
  • داراي فرمول خاصي بوده که پس از چندين بار استفاده پياز مو را ضعيف کرده و مانع رشد
  • قيمت مناسب
  • تاثير سريع و خوب
  • کرم باله آ بر روي پياز مو اثر گذاشته و آن را ضعيف مي کند
  •  

  • اصل و ساخت آلمان

 

خرید پستی کرم موبر باله آ




:: موضوعات مرتبط: جنسی و زناشویی , ,
:: برچسب‌ها: درمان انواع ناتوانیهای جن , سی مردان وزنان , حجم دهنده آ , لت مردان وافزایش حساسیت زنان ,
:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 تير 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ایراندخت

كرم حجيم كننده لب good life

قيمت: 250,000 ريال
كرم حجيم كننده لب گودلايف گرفته شده از عصاره گياهان بوده و كاملا طبيعي و بدون عوارض مي باشد داراي ويتامينهاي مورد نياز لب جهت بزرگ نمودن و زيباتر كردن لبها همچنين از بين بردن چروك لب و اطراف آن مي باشد . دوره اثر گذاري اين كرم 30 روز مي باشد د راين دوره شما شاهد بزرگتر شدن و زيباتر شدن لبها خواهيد بود و طي يك دوره استفاده حدود41% به حجم لبهاي شما اضافه خواهد شد .
کرم حجیم کننده لب good life
خواص 5 گانه اين ژل :
1)لب ها پر حجم تر با خط مشخص .
 2)تحريك رنگدانه ها و لب هايي پر رنگ تر .
 3)مرطوبيت لب .
 4)غني از ويتامين هاي موثر .
 5)كاهش چين و چروك هاي لب .

ژل حجم دهنده لب گود لايف باعث افزايش حجم لب ها و برجستگي آنها مي‌شود. اين ژل كاملا طبيعي بوده و براي شما لب هايي درخشان با حجمي مناسب و برجسته به ارمغان مي آرود. اين ژل لب با ويتامين هاي براق كننده و نفوذ كننده به لب و همچنين فرمول هاي مرطوب كننده باعث شادابي و طراوت لب هاي شما مي شود.

ژل حجم دهنده لب گود لايف با تحريك 35 % رنگدانه هاي موجود در لب ها و افزايش 40 % حجم لب ها، چين و چروك ها را ازبين برده و با به وجود آوردن لب هايي با ساختاري بهتر و خط لبي مشخص باعث زيبايي چند برابر لب هاي شما مي شود. شما پس از 15 روز استفاده از اين ژل نتيجه مطلوب و دلخواه خود را مشاهده خواهيد كرد.

طرز مصرف :
روزانه دوبار در شب و روز ژل را بر روي لب ها بماليد. مي توانيد از روي رژ لب اين محصول را استفاده كنيد و براي بدست آوردن نتيجه اي بهتر 1 الي 2 دقيقه پس از ماليدن رژ و يا ساير محصولات لب اين ژل را استفاده كنيد.

محتويات:
عصاره بابونه، اتيل، عصاره ويتازل، آب زاج، ويتامين E ، رنگدانه، آب مقعطر و چاشني QS. هشدار: تاكنون هيچگونه عوارض جانبي از مصرف اين محصول گزارش نشده است

روشهاي خريد اين محصول:
1- خريد پستي ( دريافت وجه هنگام تحويل كالا): كه در اينصورت محصول ظرف 4 الي 6 روز كاري به دست شما رسيده و مبلغ آنرا هنگام تحويل كالا به مامور پست ميدهيد.در اين روش هزينه ارسال با مشتري ميباشد.

2- واريز وجه به حساب (خريد نقدي): كه در اينصورت هزينه ارسال رايگان بوده و محصول ظرف حداكثر 2 روز كاري به دستتان ميرسد.

شرايط خريد به تعداد زياد:
1- خريد 3 تا 6 عدد: واريز به حساب10% تخفيف با ارسال رايگان
2- خريد 7 تا 12 عدد: واريز به حساب 15% تخفيف با ارسال رايگان 3- خريد بالاي 12 عدد: واريز به حساب 20% تخفيف با ارسال رايگان

برخي از امكانات و قابليتها
پر حجم ترشدن لبها با خط مشخص
تحريك رنگدانه ها و لب هايي پر رنگ تر
مرطوبيت لب
غني از ويتامين هاي موثر
كاهش چين و چروك هاي لب


خريد كرم حجيم كننده لب good life



:: موضوعات مرتبط: جنسی و زناشویی , ,
:: برچسب‌ها: كرم حجيم كننده لب good life ,
:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 تير 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ایراندخت

كرم حجيم كننده لب good life

قيمت: 250,000 ريال
كرم حجيم كننده لب گودلايف گرفته شده از عصاره گياهان بوده و كاملا طبيعي و بدون عوارض مي باشد داراي ويتامينهاي مورد نياز لب جهت بزرگ نمودن و زيباتر كردن لبها همچنين از بين بردن چروك لب و اطراف آن مي باشد . دوره اثر گذاري اين كرم 30 روز مي باشد د راين دوره شما شاهد بزرگتر شدن و زيباتر شدن لبها خواهيد بود و طي يك دوره استفاده حدود41% به حجم لبهاي شما اضافه خواهد شد .
کرم حجیم کننده لب good life
خواص 5 گانه اين ژل :
1)لب ها پر حجم تر با خط مشخص .
 2)تحريك رنگدانه ها و لب هايي پر رنگ تر .
 3)مرطوبيت لب .
 4)غني از ويتامين هاي موثر .
 5)كاهش چين و چروك هاي لب .

ژل حجم دهنده لب گود لايف باعث افزايش حجم لب ها و برجستگي آنها مي‌شود. اين ژل كاملا طبيعي بوده و براي شما لب هايي درخشان با حجمي مناسب و برجسته به ارمغان مي آرود. اين ژل لب با ويتامين هاي براق كننده و نفوذ كننده به لب و همچنين فرمول هاي مرطوب كننده باعث شادابي و طراوت لب هاي شما مي شود.

ژل حجم دهنده لب گود لايف با تحريك 35 % رنگدانه هاي موجود در لب ها و افزايش 40 % حجم لب ها، چين و چروك ها را ازبين برده و با به وجود آوردن لب هايي با ساختاري بهتر و خط لبي مشخص باعث زيبايي چند برابر لب هاي شما مي شود. شما پس از 15 روز استفاده از اين ژل نتيجه مطلوب و دلخواه خود را مشاهده خواهيد كرد.

طرز مصرف :
روزانه دوبار در شب و روز ژل را بر روي لب ها بماليد. مي توانيد از روي رژ لب اين محصول را استفاده كنيد و براي بدست آوردن نتيجه اي بهتر 1 الي 2 دقيقه پس از ماليدن رژ و يا ساير محصولات لب اين ژل را استفاده كنيد.

محتويات:
عصاره بابونه، اتيل، عصاره ويتازل، آب زاج، ويتامين E ، رنگدانه، آب مقعطر و چاشني QS. هشدار: تاكنون هيچگونه عوارض جانبي از مصرف اين محصول گزارش نشده است

روشهاي خريد اين محصول:
1- خريد پستي ( دريافت وجه هنگام تحويل كالا): كه در اينصورت محصول ظرف 4 الي 6 روز كاري به دست شما رسيده و مبلغ آنرا هنگام تحويل كالا به مامور پست ميدهيد.در اين روش هزينه ارسال با مشتري ميباشد.

2- واريز وجه به حساب (خريد نقدي): كه در اينصورت هزينه ارسال رايگان بوده و محصول ظرف حداكثر 2 روز كاري به دستتان ميرسد.

شرايط خريد به تعداد زياد:
1- خريد 3 تا 6 عدد: واريز به حساب10% تخفيف با ارسال رايگان
2- خريد 7 تا 12 عدد: واريز به حساب 15% تخفيف با ارسال رايگان 3- خريد بالاي 12 عدد: واريز به حساب 20% تخفيف با ارسال رايگان

برخي از امكانات و قابليتها
پر حجم ترشدن لبها با خط مشخص
تحريك رنگدانه ها و لب هايي پر رنگ تر
مرطوبيت لب
غني از ويتامين هاي موثر
كاهش چين و چروك هاي لب


خريد كرم حجيم كننده لب good life




:: موضوعات مرتبط: ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: خريد كرم حجيم كننده لب good life ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 تير 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ایراندخت




خريد

روکش صندلی ماساژور

1860 قيمت: 1,300,000 ریال

دارای سیستم گرم کننده صندلی در فصل زمستان.

 اين روكش صندلي ماساژور داراي 6 موتور ويبره مي باشد كه 2 موتور آن در ناحيه نشيمنگاه و 4 موتور آن در ناحيه پشت كمر مي باشد.

همچنين لازم به ذكر است كه اين روكش صندلي ماساژور داراي هيتر (گرم كننده) مي باشد كه در صورت نياز مي توانيد آن را فعال كنيد.

از قابليت هاي ديگر اين روكش صندلي ماساژور مي توان به قابليت برنامه ريزي براي مدت 30 دقيقه و داراي بودن 8 مدل ماساژ اشاره نمود كه مي توانيد توسط ريموت كنترل تنظيم نمائيد. 

اين روكش صندلي ماساژور قابل استفاده در منزل ، محل كار ، خودرو و غيره مي باشد و توسط ترانس و يا شارژر فندكي كه در پكيج موجود مي باشد تغذيه مي شود.

صندلی ماساژور

شرح محصول:
توسط 6 موتور قوی با حرکت بالا و پایین
4 نوع ماساژ انگشتی و مالش بصورت متحرک
3 مدل ماساژ لرزشی برای کل قسمتهای پشت
2 موتور در قسمت پا
دارای 3 مدل ماساژ لرزشی با 3 شدت مختلف
 

اين روكش صندلي ماساژور داراي گواهينامه ISO9001:2000 و داراي گواهينامه كيفيت Q/WFF04مي باشد.

 

قابلیتها :
- قابلیت انعطاف پذیری و نصب آسان که بر روی هر نوع صندلی خودرو ، مبل ، صندلی اداری و تختخواب نصب می گردد.
-  دارای ریموت کنترل 3 حالته جهت تنظیم سرعت ماساژ و انتخاب محل ماساژ
-  ماساژ 5 نقطه از بدن که روی صندلی قرار می گیرد به دلخواه شما
-  دارای سیستم گرم کننده صندلی در فصل زمستان
 - رفع خستگی عضلات ناحیه مورد ماساژ


موارد استفاده:
1. روکش صندلی ماساژور اثرات ضد درد و گرفتگی عضلات و کاهش درد و کم کردن مواد زاید متابولیسمی که باعث رفع خستگی و آرامش در بدن می شود.
2. سرعت بخشیدن به جریان خون و لنف که به طرف قلب می رود.
3. با عث افزایش گردش خون در پوست و شادابی آن می گردد.

 

كارآيي:

گرم كردن پشت كمر در فصل زمستان

رفع خستگی عضلات ناحيه مورد ماساژ

آرامش در بدن و شل كردن عضلات پشت

سرعت بخشيدن به فرايند خون رساني در رانندگي هاي طولاني

تمدد اعصاب در ترافيك و راه بندان

ويبره در ناحيه نشيمنگاه و زير ران از بي حس شدن عضلات تحتاني جلوگيري مي كند

 

روش خرید: پس از كليك بر روي يكي از خريدهاي زير محصول به سبد خريد مورد نظر اضافه مي شود و مي توانيد از قسمت سبد خريد سفارش را تكميل نماييد.

 

خرید نقدی :: ابتدا واریز هزینه و سپس ارسال بسته

 

خريد


:: موضوعات مرتبط: ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: قابلیت انعطاف پذیری و نصب آسان که بر روی هر نوع صندلی خودرو , مبل , صندلی اداری و تختخواب نصب می گردد , - دارای ریموت کنترل 3 حالته جهت تنظیم سرعت ماساژ و انتخاب محل ماساژ - ماساژ 5 نقطه از بدن که روی صندلی قرار می گیرد به دلخواه شما - دارای سیستم گرم کننده صندلی در فصل زمستان - رفع خستگی عضلات ناحیه مورد ماساژ ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 تير 1390 | نظرات ()